fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף סוף: ערפאת בהרכב נוער הפועל נוף הגליל

קבוצת הנוער מליגת העל יוצאת למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע
ערפאת אבו בקר (צילום יצחק סולומון)
ערפאת אבו בקר (צילום יצחק סולומון)

לאחר כמעט חודש בארץ, ולאחר שהעברתו נתקלה בקשיים. צפוי הזר הניגרי של קבוצת הנוער הפועל נוף הגליל מליגת העל לנוער, לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה, במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע היום (שבת).

מלך שערי קבוצה (4 כיבושים), הקשר/ כשחקן כנף  סתיו בנקין, סיים את העונה. בנקין נפצע במהלך אימון שגרתי והתברר כי קרע את הרצועה הצולבת. בנקין עבר ביום ראשון ניתוח לשחזור הרצועות אצל ד"ר בצלאל פסקין, בבית החולים רמב"ם בחיפה ולאחריו יעבור שיקום ארוך ומתיש בן כ-8 חודשים.

בנקין הגיע בקיץ מקבוצת הנוער של מכבי חיפה והשתלב היטב בסגל שבנה המאמן סמי מיכאלוב. "סתיו הוא שחקן חשוב בסגל שלנו, מאחלים לו רפואה שלמה, זה עצוב, אבל פציעות הן חלק מהכדורגל", אומר מיכאלוב. המנהל המקצועי של המועדון, רועי כהן, אומר כי למרות שמכבי חיפה היא בעלת הכרטיס שלו, "מועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל יסייע לשחקן ולמשפחתו לאורך כל השיקום שלו".

הפועל נוף הגליל יוצאת למשחק חוץ קשה בבאר שבע מול הפועל באר שבע, המדורגת במקום ה- 12 בטבלה (10 נקודות) ולא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית ולהסתבך בתחתית. נוף הגליל מדורגת במקום ה- 15 בטבלה עם 6 נקודות. בקבוצה ניסו לארגן ספונסר כדי להוציא את השחקנים לבית מלון כבר מיום שישי, אך לא הצליחו לארגן תרומות ולפיכן יצאו לדרום רק היום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות