fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סברתי שזה לא הזמן הנכון להוציא 120 אלף שקל"

ראש העיר נצרת עילית, הסביר בארוחה חגיגית לקראת פתיחת העונה למה נתן הנחיה לא לקיים מחנה אימונים בחוץ לארץ
ראש העיר רונן פלוט מעניק לאל סולטן
ראש העיר רונן פלוט מעניק לאל סולטן

"הקבוצה לא יצאה למחנה אימונים בחוץ לארץ בגלל הנחייה שלי. סברתי שזה לא הזמן הנכון להוציא 120 אלף שקל", גילה ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בארוחה חגיגית לרגל פתיחת העונה, שהתקיימה היום (רביעי) באצטדיון גרין. פלוט הוסיף ואמר: "יגיע הזמן שגם מחנה בחוץ לארץ יהיה על הפרק. כרגע צריך להחזיר את האמון של הקהל, שנמאס לו מקבוצה שנלחמת על חייה", פלוט הוסיף ואמר שפליאוף עליון אינו מילה מגונה.

ראש העיר פלוט מעניק לאל סולטן
ראש העיר פלוט מעניק לאל סולטן

באותו מעמד עקץ פלוט את המאמן ירון הוכנבוים: "מתי סוף סוף תנצחו?", שאל אותו אחרי שלושת ההפסדים בגביע הטוטו.

את הארוחה תרם השף אל סולטן ממסעדת אל סולטן בבית זרזיר, שכבר מספר שנים מאמץ את הקבוצה. אל סולטן אף קיבל חולצה ממוסגרת של הקבוצה כאות תודה.

אגב, חבורת הדתיים של אבי איבגי, גיא דיין, ז'ניה ברקמן ואחרים, אכלה ממנגל נפרד, בשר נפרד וכשר למהדרין. "בקצב הזה נהפוך לקבוצה דתית", התלוצצו בהנהלה.

אחרי שבדקו אופציות בעילוט, בנשר ובלוד, נקבע סופית כי המשחק נגד מרמורק (שישי 14:30) יתקיים באצטדיון בעכו. שחקני נצרת עילית שמרו על המסורת ולקראת פתיחת העונה עלו אל קברו של עובד גרינפלד ז"ל, כדורגלן העבר של המועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות