fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: קייטנה דיגיטלית ללא עלות

הקייטנה תפעל באמצעות מיזם "סיסמה לכל תלמיד" במימון מלא של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל
ראש העיר עם ילדי העיר (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר עם ילדי העיר (צילום ישראל פרץ)

עיריית נצרת עילית נבחרה לאחת משש רשויות בארץ, בהן תופעל הקייטנה במימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל קייטנה דיגיטלית ללא עלות. הקייטנה תפעל באמצעות מיזם "סיסמה לכל תלמיד" במימון מלא של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. כך שהילדים לא יצטרכו לשאת אפילו בעלות סמלית.

"הקייטנה מיועדת לבוגרי כיתות ב'–ו' בעלות של אפס שקלים וכל ילד וילדה יכולים להירשם ללא קשר למצב הכלכלי במשפחה", הסביר אריאל שגיא, מנהל תקשוב צפון במיזם "סיסמה לכל תלמיד", הקייטנה תפעל בשני מוקדים – בביה"ס "יודפת" ובביה"ס ע"ש בגין.

קייטנה ייחודית נוספת ללימודי אנגלית, בשיתוף תלמ"א – התכנית הלאומית ללימודי אנגלית,  תתקיים בשבועיים הראשונים של חודש יולי לתלמידים העולים לכיתה ז' בחטיבות הביניים "שרת" ו"אלון". מנהלת אגף החינוך, מירב ששון אמויאל, ציינה כי הקייטנה, תחת הכותרת FIRST CLASS , מציעה לימודי אנגלית בשיעורים חווייתיים על ידי מיטב המורים בתחום כולל פעילויות העשרה וכיף.

מנהלת מחלקת בתי הספר, אירה רשקובן, מסרה כי במהלך חודש אוגוסט מתוכננת קייטנה מיוחדת בתחום המדעים בסבסוד משרד המדע  והטכנולוגיה.

מהעירייה נמסר כי לרווחת ילדי העיר  עומד היצע רחב של קייטנות עירוניות איכותיות ומסובסדות המופעלות על ידי אגף החינוך ורשת המרכזים הקהילתיים בעיר, וזאת לצד הפעלה מלאה של תכנית "בית הספר של החופש הגדול" של משרד החינוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות