fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון בכורה בליגת העל לנוער הפועל נוף הגליל

חניכיו של המאמן סמי מיכאלוב ניצחו 2-3 את הפועל רעננה במשחק חוץ
סמי מיכאלוב
מאמן סמי מיכאלוב (צילום יצחק סולומון)

מזל טוב לקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שרשמה היום ניצחון בכורה בליגה של הגדולים, כשגברה 2-3 במשחק חוץ על הפועל רעננה ורשמה ניצחון בכורה בליגת העל לנוער. את השערים כבשו: נבו שדו (פנדל), סהר אוחיון ומוניר חוג'יראת. יש לציין כי הניצחון הגיע לאחר 4 הפסדים רצופים, שלא שברו את רוחם של השחקנים. כעת מדורגת נוף הגליל במקום ה- 14 בטבלה עם 4 נקודות והיא מקדימה את מכבי נתניה והפועל חדרה.

המאמן סמי מיכאלוב, שזכה למחמאות על הדרך בה העמיד את הקבוצה שלו על המגרש סיכם ואמר:  "כמה משחקים אנחנו נראים טוב וסבלנו מחוסר מזל שלא אפשר לנו לקחת נקודות. זה לא שבר אותנו, המשכנו לעבוד קשה ולהאמין. שאפו לשחקנים שלא נשברנו. היינו דומיננטיים במשחק, אגרסיביים, הגענו להרבה מצבים, לא נשברנו כשהיינו בפיגור. השחקנים עלו ממוקדים, עבדו קשה ונתנו את התפוקה תוך הצגת כדורגל יפה ואטרקטיבי".

המנהל המקצועי רועי כהן: "הניצחון הוא המשך לניצחון של הבוגרים בסכנין. זה ניצחון מאוד חשוב שהכניס אותנו לליגה. אני מאמין בסמי ובצוות המקצועי שנעשה עונה טובה ונעמוד ביעד העיקרי שהצבנו לעצמנו והוא להישאר בליגת העל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות