fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: הפועל נוף הגליל גברה על הפועל באר שבע במשחק חוץ

הניצחון הקפיץ את הקבוצה מעל לקו האדום * המאמן סמי מיכאלוב: "עבודה קשה והשקעה הביאו את הניצחון" * המנהל המקצועי רועי כהן: "אנחנו עם הפנים קדימה"
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)

הישג נאה לקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שניצחה במשחק חוץ את הפועל באר שבע. נוף הגליל עלתה ליתרון במחצית השנייה לאחר מחצית מאופס, משערים של אורי רביבו וריאן אשמוז, בדקה ה- 80 ספגה מהנקודה הלבנה וניצחה 1-2. חניכיו של סמי מיכאלוב, שערב המחזור היו מתחת לקו האדום, קפצו 2 מקומות בטבלה וחלפו על פני מכבי נתניה וראשון לציון. הקבוצה של המאמן, סמי מיכאלוב, מדורגת כעת במקום ה- 13 בטבלה. היה זה ניצחונה השלישי העונה של הקבוצה ולה 9 נקודות.

המאמן סמי מיכאלוב סיכם את המשחק: "אנחנו ממשיכים להיות יציבים, לייצר כדורגל  חיובי עם הרבה נחישות ואגרסיביות. אנחנו מחכים הרבה זמן לניצחון הזה, מגיע לאנשים שעובדים קשה בתנאים קשים, השחקנים שלנו מאוד מאוד נחושים, יודעים מה הם רוצים מעצמם, הרבה עבודה קשה והשקעה הביאו היום את הניצחון".

המנהל המקצועי רועי כהן: "משחק מצוין שלנו, השגנו ניצחון חוץ חשוב, שאפו לשחקנים ולצוות המקצועי, אין לנו זמן לחגיגות, יש לנו מטרה להשיג ואנחנו כבר עם הפנים קדימה להפועל רמת גן בשבוע הבא. אם נשכיל לשחק כנו היום, ננצח גם את רמת גן".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות