fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת גרין תרמה 100 אלף דולר לשדרוג האצטדיון ע"ש אביה

הנושא אושר בישיבת המועצה האחרונה בנוף הגליל. יש לציין כי הכסף עצמו טרם הועבר לקופת העירייה.
כר הדשא בגרין
אצטדיון גרין לפני השיפוצים (צילום יצחק סולומון)

משפחת גרין מקנדה, שעל שם אבי המשפחה ארווין ז"ל נקרא האצטדיון בנוף הגליל, תרמה סכום של 100 אלף דולר לטובת עבודות שדרוג האצטדיון, המתבצעות בימים אלה. הנושא אושר בישיבת המועצה האחרונה בנוף הגליל. יש לציין כי הכסף עצמו טרם הועבר לקופת העירייה.
גורמים בעיריית נוף הגליל העבירו ביקורת על התרומה. "מה זה 100 אלף דולר בפרויקט של 40 מיליון שקל?", תהו והזכירו את תקופת מנחם אריאב ז"ל, במהלכה תרם גרין מיליונים לעיר ולנצרת השכנה, אבל בתקופת שמעון גפסו חל נתק מוחלט עם העירייה, בשעה שעיריית נצרת השכנה המשיכה לקבל תרומות וכעת מנסה רונן פלוט לשקם את היחסים עם משפחת גרין.
ראש העיר רונן פלוט, שסייר השבוע באצטדיון, הורה לא לעצור או לעכב את העבודות בשל תנאי מזג האוויר והסביר: "אם באירופה היו צריכים לעצור עבודות בגלל מזג אוויר, שום פרויקט לא היה מושלם בזמן".
פלוט: "החורף לא בא בהפתעה ולא עוצרים עבודות בגלל גשם אלא מצטיידים כראוי וממשיכים בהתאם לתנאים בשטח. אין שום סיבה לעצור את הפרויקטים בכל אירוע גשם, בשביל זה המציאו אמצעי מיגון".
פלוט ציין כי לא כל העבודות בפרויקטים השונים שמתבצעים בעיר נעשים תחת כיפת השמיים. "אם באירופה היו עוצרים  פרויקטים בגלל גשם, שום דבר לא היה מושלם בזמן".
 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות