fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה תממן את שכרו של איתי מרדכי

זו השורה התחתונה במפגש הלבבי אחר הצהריים בין הבעלים של חיפה יעקב שחר לראש העיר רונן פלוט
סגרו עניינים. שחר ופלוט (צילום ישראל פרץ)
סגרו עניינים. שחר ופלוט (צילום ישראל פרץ)

מכבי חיפה תממן את שכרו של המאמן איתי מרדכי, כך נקבע לפני שעה קלה בפגישה בין הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר לראש העיר נוף הגליל רונן פלוט. כעת תעביר נוף הגליל את המאמן בבקרה התקציבית ובמשחק הבא, נגד בני סכנין בגביע הטוטו, יוכל לעמוד על הקווים.

הפגישה בין שחר לפלוט, אליה הצטרפו המנכ"לים גילך ברעם ואסף בן דב, הייתה לבבית ובאווירה חייובית. שחר סיפר על חברותו עם ראש העיר לשעבר, מנחם אריאב ז"ל, מהתקופה בה אריאב שימש כסגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל.

פלוט אמר במהלך הפגישה:  "יש כדורגל מקצועי, איכותי וטוב בנוף הגליל, אנחנו רוצים להשביח אותו ונשמח לשתף פעולה עם מועדון חזק ומפואר כמו מכבי חיפה". הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר ציין כי בין מכבי חיפה להפועל נוף הגליל ישנו שיתוף פעולה הדוק כבר הרבה מאוד שנים ודבר זה ילך ויתחזק בעונה הקרובה.

שחר נענה לבקשת ראש העיר להעניק לילדי העיר כרטיסי כניסה חינם למשחקים של הקבוצה באצטדיון סמי עופר בעונת המשחקים הקרובה. "נשמח לארח אתכם כמו שאנחנו מארחים אלפי ילדים בשגרה", אמר המנכ"ל בן דב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות