fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוטי מלכה לא הצליח להוכיח לאנשי נוף הגליל

עבור החלוץ המוערך המשחק בין קבוצתו הנוכחית (בני סכנין) לקבוצתו לשעבר (נוף הגליל) לא היה עוד משחק
מוטי מלכה (במרכז) מנסה להכניע את שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

לפני שלוש שנים הגיע צוות מקצועי חדש להפועל נצרת עילית, בראשותו של המאמן ירון הוכנבוים, שמיד הטיל וטו על החלוץ מוטי מלכה, אחד הכוכבים הבלתי מעורערים של הקבוצה, שלימים שינתה את שמה להפועל נוף הגליל. הוכנבוים סבר שאחרי מספר שנים בתחתית וכמעט ירידת ליגה צריך לשנות דברים במועדון ולרענן את הסגל. מוטי מלכה, תושב מגדל העמק, שילם את המחיר.

מלכה, בן 29, עזב בלית ברירה להפועל כפר כנא מליגה א', בשורותיה כבש 17 שערי ליגה. "זו ירידה לצורך עלייה, הוא עוד יחזור ובגדול", אמרו בסביבתו.

בעונה שעברה כבר חזר לליגה הלאומית. "ליגה א' קטנה עליו", אמרו בסביבתו. הוא כבש 16 שערי ליגה בעונה פנטסטית במדי הפועל רמת השרון. העונה עבר לבני סכנין בעלת היומרות לעלייה לליגת העל ובחמשת משחקי פתיחת העונה כבש רשם מאזן מכובד של 4 שערי ליגה. "היינו צריכים אחד כזה אצלנו", אמרו בנוף הגליל, על רקע פתיחת העונה החלשה של הקבוצה ובמיוחד בנושא כיבוש שערים.

לכן טבעי היה שהמשחק שהתקיים אתמול באצטדיון דוחה, בין סכנין לנוף הגליל, יהיה דרבי פרטי עבור מוטי מלכה, שרצה להוכיח לאנשים מסוימים בנוף הגליל מה הוא שווה וכי טעו כאשר מיהרו לשחרר אותו לפני 3 שנים.

אלא שמלכה הציג את אחד המשחקים החלשים שלו במדי סכנין. "הוא היה 'מת' להבקיע, שום דבר לא הלך לו, הכל הלך הפוך, שאפו לנוף הגליל שידעו לנצח למרות ששיחקו עם 10 שחקנים", אמרו בסביבתו של השחקן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות