fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה הקשר בין הלהיט Y.M.C.A לעיריית נוף הגליל?

להיט הענק של שנות ה- 70, ישמש גרסת כיסוי לג'ינגל שילווה את קמפיין המיתוג החדש של העיר
מצלמים את קליפ התדמית לעיר (צילום דוברות העירייה)
מצלמים את קליפ התדמית לעיר (צילום דוברות העירייה)

הלהיט שסחף את רחבות הריקודים בסוף שנות ה- 70 ישמש גרסת כיסוי לג'ינגל שילווה את קמפיין המיתוג החדש של העיר.

נוף הגליל היא ככל הנראה העיר היחידה בארץ, שעושה שימוש בלהיט עולמי לטובת קמפיין מיתוג העיר. העירייה תשתמש בלחן השיר y.m.c.a  שבוצע בשנת 1978 על ידי להקת אנשי הכפר, הפך ללהיט וזכה לפרסום עולמי. השיר הקצבי נחשב לאחד הקלאסיקות  מז'אנר הדיסקו. הוא נבחר במקום שביעי ברשימת 100 להיטי הריקודים הגדולים של המאה העשרים.

הבחירה בשיר הוצגה על ידי חברת בורודה קפלן, שנבחרה להוביל את קמפיין המיתוג במכרז. החברה רכשה את זכויות היוצרים לשימוש בלחן השיר ועם עלייתו לאוויר הוא יושמע גם כמוזיקת רקע בטלפוניה של העירייה. המילים לשיר נכתבו בשיתוף עם דוברות העירייה והן מבטאות את עיקר נקודות החוזק של העיר: הנוף המרהיב, האוויר הנקי, איכות החיים, פארקים ותעסוקת הייטק.

העובדה שהעיר שינתה את שמה ויוצאת לדרך חדשה משתלבת בשיר הקצבי. לבקשת ראש העיר רונן פלוט ביצוע השיר נעשה על ידי תושבי העיר ולא על ידי שחקנים מקצועיים. "תושבים רבים נענו לפניה שפרסמנו באמצעות הפייסבוק ואתר העירייה, הם הצטלמו לקליפ ויככבו על המסך", נמסר מהעירייה.

צילומי הקליפ נערכו באמצעות המפיק המוזיקאלי חיים צינוביץ' ובעירייה מקווים להספיק להשלים את היצירה לפני חג הסוכות כך שניתן יהיה לחשוף את הג'ינגל באירוע פתיחת פסטיבל השוקולד הבינלאומי. כמו כן מתוכננת הצגת הלוגו החדש של העירייה וכן מיצג וידאו ארט,

שיוקרן על בניין העירייה ויספר את סיפורה של העיר נוף הגליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות