fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכת השוערים בעפולה: גד עמוס צפוי להגיע, אינוגבה יעזוב

השוער שלא משחק בשנתיים האחרונות בעירוני קריית שמונה, צפוי לחזק את הקבוצה, במסגרת השינויים שמתכנן המאמן שלומי דורה * אינוגבה יפנה מקום לשחקן זר * ההולנדי סם אמיליו החל להתאמן
גד עמוס (צילום מחמוד חילו)
גד עמוס (צילום מחמוד חילו)

הפועל עפולה מחפשת שוער במסגרת השינויים שמתכנן המאמן שלומי דורה בחלון העברות הנוכחי. התכנון הוא שהשוער הוותיק והמנוסה, גד עמוס, שוער המשנה בשנתיים האחרונות של  הפועל קריית שמונה מליגת העל, יחליף את דלה אינוגבה. גורמים בסביבתו של השוער אישרו את הפרטים.

יש לציין כי גד עמוס, בן 32, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, הגיע לקריית שמונה לאחר 3 עונות רצופות במכבי אחי נצרת,  לא שיחק העונה אפילו דקה אחת במסגרת ליגת העל ושיחק רק פעם אחת במדי הקבוצה, במסגרת גביע המדינה מול מכבי פתח תקווה, שניצחה 2-3. גם בעונה שעברה שימש כמחליף בקריית שמונה ורשם שלושה משחקים בלבד בגביע הטוטו.

הגעתו של גד עמוס תשחרר את משבצת הזר, התפוסה על ידי אינוגבה, כך שעפולה תוכל להחתים זר חדש. לא סוד שבעפולה לא מרוצים מיכולתו של אינוגבה, שבעונה שעברה ירד לליגה א' עם הפועל איכסאל. זו הסיבה שהשבוע נחת בארץ הקשר ההולנדי, סם אמיליו, בן 24, ששיחק בליגה האמריקאית. אמיליו אף כבש את השער היחיד (0-1) במשחק האימון מול קבוצת הנוער. אמיליו ימשיך להיבחן בקבוצה ובימים הקרובים יקבל המאמן שלומי דורה החלטה בעניינו.

הנבחן סם אמיליו (צילום דוברות הפועל עפולה)
הנבחן סם אמיליו (צילום דוברות הפועל עפולה)

גורם בעפולה אומר: "שלומי דורה לא רואה בעיניים, הוא נחוש להשאיר את הקבוצה בליגה, הוא יעשה בכל כדי שהקבוצה תישאר, הוא יעשה את השינויים המקצועיים שהוא חושב ומאמין שיהיה בסדר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות