fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק כמרקחה: מי זכה ב- 7 מיליון שקל במפעל הפיס?

הספקולציות עולות ומתעופפות ברחבי העיר, אבל לאף אחד אין מושג של ממש במי מדובר * בעל הדוכן המנצח: "מאיפה אני יודע מי זכה? אתה יודע כמה אנשים ממלאים כאן?"
בעל הדוכן הזוכה יוסי שושן (צילום עצמי)
בעל הדוכן הזוכה יוסי שושן (צילום עצמי)

מגדל העמק כמרקחה. רבים מתושבי העיר עוסקים בשבוע האחרון בשאלה אחת בלבד: מי הוא תושב העיר שזכה ב- 7 מיליון שקל בהגרלת מפעל הפיס? הספקולציות עולות ומתעופפות ברחבי העיר, אבל לאף אחד אין מושג של ממש במי מדובר.

מדובר בהגרלה שהתקיימה לפני שבועיים, שני אנשים זכו בסכום חסר תקדים של 14 מיליון שקל והתחלקו בפרס: 7 מיליון לכל אחד. יש לציין כי הזוכה השני הוא תושב אזור המרכז.

למרות שלא ידוע מי הזוכה, שהתייצב השבוע עם מסכה מסיבות מובנות במשרדי מפעל הפיס ולקח את הצ'ק השמן, ידוע כי הטופס נשלח בדוכן של יוסי שושן ברחוב קדש במגדל העמק.

גם שושן עצמו, המפעיל את הדוכן ברחוב קדש כבר 8 שנים, לא שופך אור על זהות הזוכה. "מאיפה אני יודע מי זכה? אתה יודע כמה אנשים ממלאים כאן לוטו כל יום?", אומר בעל דוכן הזהב, נשוי ואב ל- 3 ילדים, שמן הסתם תהיה אליו כעת עלייה לרגל, כי רבים ירצו שהמזל יידבק גם בהם.

-יוסי, אתה מצפה לבונוס מהזוכה המאושר?

"אני לא מצפה לכלום. מי שרוצה שייתן בונוס, מי שלא רוצה שלא ייתן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות