fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: החלו עבודות הבנייה של אולם הכדורסל באורט רוגוזין

כ-8 מיליון שקלים יושקעו בהקמת אולם הכדורסל החדש אשר יצטרף לקומפלקס הספורט החדיש שהוקם בבית הספר
כאן יקום אולם ספורט חדש ברוגוזין (צילום דוברות העירייה)
כאן יקום אולם ספורט חדש ברוגוזין (צילום דוברות העירייה)

הטרקטורים עלו לשטח והחלו לעבוד. למרות שעדיין לא גובשה ממשלה ובעיית התקציבים משפיעה באופן גורף, במגדל העמק ממשיכים ליזום. בשעה טובה העבודות לבניית אולם ספורט חדש בבית הספר אורט רוגוזין החלו. האולם החדש יכלול 250 מקומות ישיבה, חדרי הלבשה וחדרי שופטים הכוללים מלתחות ויהיה מונגש על פי כל התקנים הנדרשים. עלות הקמת האולם 8 מיליון שקלים.

האולם החדש יהיה חלק מקומפלקס ספורט חדש שהוקם בבית הספר וכולל מתחם האתלטיקה חדש הכולל מסלול ריצה איכותי ובור קפיצה לרוחק שהוקמו בסמוך לשני מגרשי ספורט משולבים והאולם החדש ישלים למעשה את הפאזל של קומפלקס מתקני ספורט חדשים.

יש לציין כי ההשקעה הגדולה הנ"ל מצטרפת לשלושה מגרשי דשא סינטטי, אחד בקריית הספורט והתרבות סמוך למרכז המוזיקה והמחול, השני בין בתי הספר "נופים" ו"יערת העמק" שאולם הספורט שלו זכה אף הוא לשדרוג מרשים ומשמעותי בפרויקט 'שדרוג חוויית הצפייה' והשלישי בשכונת "שלום עליכם" סמוך לבית ספר "עילאי". כמו כן, בחודש מאי הקרוב יחל שיפוץ למגרש הכדורגל הקיים בעלות של 850 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות