fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאומן באהבה

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט ורעייתו שוש, היו באומן בחגיגות 403 שנים לעיר
הזוג פלוט עם סגנית ראש העיר אומן (צילום עצמי)
הזוג פלוט עם סגנית ראש העיר אומן (צילום עצמי)

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, ניצל את ביקורו הממלכתי באומן על מנת להשתטח על קברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב ולשאת תפילה לשלום תושביו ועירו נוף הגליל.

*פלוט לא הסתפק בברכה לאקונית, הוא הקליט סרטון וידאו ושלח און ליין באמצעות הפייס. צדיק.

* כשנכנס ראש העיר נוף הגליל לבית הכנסת ועמד ליד קברו של הרבי נחמן מברסלב, רצו אליו עשרות חסידים וצעקו לו צדיק, צדיק. מסתבר שהיו שם לא מעט תושבים מנוף הגליל, שהגיעו לפקוד את קברו של הצדיק.

*בין התושבים היו גם  שניים מבניהם של הרב אופיר קריספיל ואשתו הרבנית כנרת

*היו גם חסידים שאינם תושבי נוף הגליל ובכל ושמעו על מעשיו של  פלוט בהקמת השכונה החרדית הר יונה ג' וביקשו להצטלם אתו סלפי. התמונות הופצו מיד לתקשורת החרדית וגבאי בית הכנסת עצמו סיפר על כוונתו להשתקע בעתיד בשכונה הר יונה ולהיות תושב נוף הגליל.

*הייתה גם קבוצה של מעריצים מקרב תושבי העיר שביקשה להיפגש עם פלוט, אך הוא נאלץ לרוץ לפגישה אחרת עם אנשי אומן שחיכו לו בבניין העירייה.

*באחד מסיוריו באומן צדה את עינו של פלוט חנות יצירות משוקולד  והוליכה את רגליו לתוכה. פלוט מיהר לקנות את החפצים המרהיבים, כלי עבודה שנראים אמיתיים לגמרי, ולארוז אותם בעדינות על מנת שישמרו לתצוגה בפסטיבל השוקולד. מתוק.

* ואותו פלוט צולם בערוצי הטלוויזיה של אומן כשהוא עומד על הבמה ומברך את העיר לכבוד יום הולדת ה- 403 בפני קהל של עשרות אלפים תושבים ובתוכם משלחות רבות שהגיעו מכל רחבי העולם. מזל טוב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות