fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: עפולה דורג במקום הראשון בארץ במדד השקיפות לשנת 2019

עיריית עפולה ביצעה את הקפיצה הגדולה ביותר בארץ במדד השקיפות לשנת 2019 ממקום 13 עד לראשון
חניות חדשות במלוא המרץ. אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
חניות חדשות במלוא המרץ. אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

בצמרת השקיפות: הישג נפלא לעיריית עפולה במסגרת מדד השקיפות השנתי של עמותת שקיפות בינלאומית. לאחר הפסקה בת שנה בשנת 2018 שהייתה שנת בחירות שבה העמותה לבדוק את שקיפות אתרי האינטרנט הרשותיים ומהנתונים עולה כי עיריית עפולה ביצעה את הקפיצה הגדולה ביותר במדינה מהמקום ה-13 היישר למקום הראשון עם ציון מקסימלי של 100% כלומר עמידה  בכל הקריטריונים של המדד על פי החוק.

את המקום הראשון חולקת השנה עיריית עפולה עם עיריית מגדל העמק ששומרת על המקום הראשון זאת השנה השנייה ברציפות כמו גם עיריית חולון, כפר סבא, קריית ביאליק. לצד רשויות אלה דורגו השנה במקום הראשון גם ראשל״צ, רעננה ועכו וכמובן עיריית עפולה.

יש לציין כי המדד השנה בחן כ-90 קריטריונים מתחומים שונים כגון חופש מידע, שקיפות כללית, מבקרת הרשות, ישיבת מועצה, תקציב, ארנונה,  אגף הנדסה והוועדה לתכנון ובנייה ועוד.

בעיריית עפולה הביעו סיפוק רב מתוצאות המדד אל לא הופתעו שכן ראש העיר אבי אלקבץ הצהיר מיד עם חזרתו לתפקיד לפני כשנה להעמיד את התושב במרכז ולפעול בשקיפות מלאה. אלקבץ ציין לטובה את הצוות שהוביל את המדד וביניהם כפיר בזק דובר הרשות, רחלי אילוז אחראית הפרסום של המחלקה ואביב מרדכי אחראי ניו מדיה שזכו לליווי צמוד של מבקרת העירייה רו״ח עינב פרץ, הממונה על חופש המידע עו״ד אורלי חקוקי, מנהלת האגף לתיאום בקרה וחדשנות שרית דהן ומנכ״ל חברת אויסיס לפיתוח ניהול חדשנות המלווה את הרשות חיים אמסל.

ראש העיר אלקבץ אמר: ״עיריית עפולה חרטה על דגלה לפעול בשקיפות מוחלטת מול התושב ואנו שמחים שהמאמצים שלנו נשאו פרי וזכו להכרה בכל הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות