fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לילה שקט ורגוע עבר על נוף הגליל

העירייה פעלה בימי הסערה במתכונת מורחבת * בעקבות היערכות מוקדמת, מספר הפניות למוקד העירוני היה זעום
עבדו גם במהלך הסערה (צילום עצמי)
עבדו גם במהלך הסערה (צילום עצמי)

צוות החירום של עירית נוף הגליל פעל במתכונת מורחבת וקב"ט העירייה, ארז אטיאס, נשאר ער כל הלילה, לצד צוות הפיקוח והמוקד, על מנת לוודא מתן מענה מידי לתקלות ולמפגעים כתוצאה ממזג האוויר הסוער שנחת עלינו בימים האחרונים.
אלא שבפועל, בגלל הפעולות שביצעה העירייה מבעוד מועד  למוכנות של המרחב העירוני לשעת חירום, כולל פתיחת מרזבים, איטום גגות, טיפול בניקוזים, גיזום עצים וכד'-מספר הפניות היה מועט, כמעט כמו בשגרה
ראש מינהל עירוני לאה ספיר סיפרה כי במהלך הערב דווח על שני מקרים של תושבים שנתקעו במעלית כתוצאה מהפסקת חשמל, שניהם חולצו בתוך מספר דקות.
"באחת הפניות  נתקבלה מתושבת בשנות ה- 80 לחייה, שדיווחה בסביבות השעה 23:00 בלילה על הצפה בביתה שברחוב צבר כתוצאה ממרזב שנסתם. למרות שמקור התקלה בבית פרטי, צוות החירום של העירייה התייצב במקום והחל לייבש את המים בביתה של התושבת. לאחר שהמים יובשו, הצוות דאג לספק לתושבת אמצעי חימום והמוקדנית יסמין אוחנה אף העניקה לה שמיכות מביתה לאחר שהתברר כי השמיכות נרטבו בהצפה", סיפרה ספיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות