פקחי עיריית נוף הגליל הסיוע של משטרת נוף הגליל, נוקטים בימים פועלים בימים האחרונים בחמישה מחסומים בכניסות לעיר במטרה לאכוף את צו הבריאות. המטרה: לא נאפשר כניסה לעיר לאנשים שאינם תושבי נוף הגליל, מחשש שינסו אליה חולים בקורונה. "לא נייבא לעיר חולים", מצהיר ראש העיר, רונן פלוט.
ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, יחד עם מפקד תחנת המשטרה בעיר, סנ"צ משה ויצמן, נוקטים בפעולה רחבת היקף בעיר, למרות שנתוני החולים בעיר נמוכים באופן יחסי. "אני רוצה לשמור על נוף הגליל בתחתית הרשימה ולא להעלות אותה בטבלת חולי הקורונה", הסביר  פלוט וביקש מהמשטרה להציב מחסומים בכל הכניסות לעיר ולא לאפשר כניסה של  תושבים מחוץ לעיר, אלא לצרכים חיוניים.
פלוט העמיד לרשות המשטרה סיוע מסיבי של פקחי העירייה והשיטור העירוני. כמו כן הנחה לנקוט ביד קשה כלפי מפירי צו הבריאות.  חמש עמדות מחסומים בכניסות לעיר: דודג', קניון מבנה, צומת העירייה, צומת פלז'ה וכביש 6400 .  "ההנחיות  ברורות, אין ביקורים בעיר ואין הזמנה של אורחים לחג.  אנו נעשה הכל על מנת לשמור על בריאותם של תושבי העיר", הסביר פלוט וציין כי מחסום מיוחד יוצב גם בכניסה לשכונה החרדית הר יונה ג' .