fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא יודע אם אני מסוגל להבקיע נגד הפועל נוף הגליל"

"אני לא שוכח שזו הקבוצה הראשונה שלי בישראל, שהייתה הבית שלי במשך שנתיים", אמר הברזילאי חוליו סזאר לאוהדי הפועל נוף הגליל, מולם ישחק במחזור ה- 13
חוליו סזאר עם המנכ"ל גיל ברעם השבוע (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי חוליו סזאר עם המנכ"ל גיל ברעם (צילום יצחק סולומון)

"לא יודע אם אני מסוגל להבקיע נגד הפועל נוף הגליל, אני לא שוכח שזו הקבוצה הראשונה שלי בישראל, שהייתה הבית שלי במשך שנתיים", אמר החלוץ הברזילאי חוליו סזאר לאוהדי הקבוצה, אותם פגש ביום חמישי שעבר באצטדיון בנס ציונה, כאשר הגיע לצפות במשחקה של הקבוצה נגד בית"ר תל אביב רמלה. הפועל נוף הגליל תארח את הפועל אשקלון במחזור ה- 13 בעילוט.

כזכור, חוליו סזאר שיחק שנתיים בנצרת עילית (נוף הגליל) שהחליטה בקיץ האחרון לוותר על שרותיו. סזאר לא הסתיר את אכזבתו מהמהלך ובעיקר מהפרידה מהחבר הטוב פדרו פטראצי. סזאר פתח את העונה בבית ומהר מאוד קיבל טלפון מהמאמן מוטי איווניר, שהודיע לו כי הוא רוצה אותו בקבוצה שלו, הפועל אשקלון. סזאר עלה בשמחה על המטוס לישראל וקיבל דירה חלומית על הים באשקלון, רחוק מאוד מהתנאים שהיו לו בנוף הגליל. בינתיים הוא מספק את הסחורה על המגרש וכבש כבר צמד שערים במדי אשקלון.

בצאתו מהמגרש פגש חוליו סזאר את המנכ"ל גיל ברעם. השניים התחבקו ממושכות. "לעולם לא אשכח אותך, את היחס שנתת לי ולמשפחתי, אתה כמו אבא בשבילי", אמר הברזילאי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות