fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל כלה היא בת מלך

גמ"ח ייחודי פועל בנוף הגליל ומטרתו להעניק לכלה את כל הדרוש לה בחתונתה, גם אם אין לה את האמצעים * מנהלת הגמ"ח, ורד פרץ: "התפקיד שלנו הוא לשמח חתן וכלה"
ורד פרץ בגמ"ח שלה (צילום עצמי)
ורד פרץ בגמ"ח שלה (צילום עצמי)

מי שזכה להתחתן בחייו בוודאי יודע שחתונה היא לא דבר זול בימנו, במיוחד נושא הכלה, שזקוקה לשמלה, איפור, סירוק, תכשיטים ועוד בעלויות של עשרות אלפי שקלים. כידוע, ישנן כלות במחוזותינו שאין באפשרותן להוציא סכומי כסף כל כך גבוהים. מי שנרתמה למען אותן נשים היא ורד פרץ מנוף הגליל, נשואה למשה ואימא לשניים, שפתחה גמ"ח כלות בשם "בת מלך", בו יכולה הכלה לעתיד למצוא את מבוקשה.

הגמ"ח פועל כבר כשנתיים, בהן עברו בו עשרות נשים, רגע לפני היום הגדול בחייהן. "בדיוק הייתי בקורס איפור ואז נולד הרעיון לסייע לכלות שידן אינה משגת", מספרת ורד איך הכל התחיל. חלק מהציוד נתרם, חלק היא קנתה מכספה הפרטי, שני חדרים בביתה הוקצו למען הגמ"ח, שיצא לדרך ועד כה נחשב לסיפור של הצלחה. חדר אחד בביתה מוקצה לשמלות, השני הפך לחדר איפור וסירוק.

"כלה מקבלת אצלי את כל החבילה, הכוללת שמלת כלה, תסרוקת, נעלי כלה, תכשיטים, תסרוקת, לק ג'ל ופרחים. להערכתי בחוץ זה היה עולה להן מעל 10 אלף שקל", אומרת ורד, "אני מלווה אותן בנתינה ובאהבה, דואגת לכל אחת ואחת כאילו הייתה הבת שלי, מרעיפה עליהן המון חום ואהבה וזה לא דבר מובן מאליו.

משמחת כלות. ורד פרץ  (צילום עצמי)
משמחת כלות. ורד פרץ (צילום עצמי)

ורד אומרת כי בהיעדר תקציב היא לא מוציאה כסף על פרסום. "זה רץ מפה לאוזן", היא אומרת ומזמינה את הכלות לעתיד להגיע אליה  לגמ"ח "בת מלך". "העיקר שימשיכו להיות שמחות בישראל, התפקיד שלנו הוא לשמח חתן וכלה. אנחנו באים ממקום של לתת. מי שזקוקה לשרותינו, נשמח להעניק לה את החבילה עם המון אהבה", אומרת ורד ומזמינה את הכלות ליצור קשר דרך הפייסבוק או בטלפון 0526611236

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות