fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש לנו קבוצה של גברים"

מאמן אסי גלבוע, אדהם זועבי, מציין לטובה את חבורת השחקנים שלו * "ידעתי שכשדברים יתחילו להסתדר, יהיה לי על מי לסמוך"
אדהם זועבי (מימין) חוגג את הניצחון בביתו (צילום עצמי)
אדהם זועבי (מימין) חוגג את הניצחון בביתו (צילום עצמי)

הפועל אסי גלבוע ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה וגברה אתמול בתוצאה 0-4 על הפועל עירוני באקה אל גרביה. היה זה ניצחון שלישי רצוף של הקבוצה, שהתנחלה במשך שבועות במקום האחרון בטבלה וסומנה כיורדת הבטוחה לליגה ב'.

היה זה משחקה הראשון העונה של אסי גלבוע במגרשה הביתי בתענכים, לאחר שסוף סוף אושר. כעת מדורגת הקבוצה במקום ה- 11 בטבלה עם 9 נקודות.

להלן אירועי המשחק: הדקה 47 -התקפה לאסי גלבוע סולטן זועבי מוסר כדור בצד ימין לדוויד כרדי שמוציא כדור רוחב לשאדי קבהא, שבועט את הכדור לפינה הימנית של השוער וקובע 0-1.

דקה 57- התקפה מתפרצת לאסי גלבוע, סולטן זועבי שולח כדור ארוך לחלוץ תומר שריקי, שנלחם עם הבלם זוכה בכדור ומול השוער בועט לתוך השער 0-2.

דקה 76 -המגן מגד עבדו מקבל כדור  מהקשר קייס זועבי, עוצר ובועט בעיטה חזקה מ -25 מטר. שער מרהיב של המגן. 0-3.

דקה 90- בתוך תוספת הזמן סולטן זועבי, מקבל כדור מדוויד כרדי, נכנס לרחבה, המגן של באקה מכשיל אותו והשופט קובע פנדל לאסי גלבוע, סולטן זועבי ניגש לבעוט לפינה השמאלית. בעיטה שטוחה 'ובעת את תוצאת המשחק 0-4.

המאמן אדהם זועבי, שהחלים מהניתוחים שעבר בתקופה האחרונה ועמד על הקווים: "יש לנו קבוצה של גברים, ילדים טובים אחד אחד. אני בכלל לא מופתע מהניצחונות, ידעתי שכשדברים יתחילו להסתדר, יהיה לי על מי לסמוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות