fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב שחר: גיל ברעם מנכ"ל משכמו ומעלה

הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי חיפה הרעיף שבחים על מנכ"ל הפועל נוף הגליל * "הוא איש כדורגל מהמעלה הראשונה",
ברעם (משמאל) עם שחר ופלוט בישיבה שלשום
ברעם (משמאל) עם שחר ופלוט בישיבה שלשום

"יש לכם מנכ"ל משכמו ומעלה, איש כדורגל מהמעלה הראשונה", פרגן הבעלים של מכבי חיפה למנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, במהלך ישיבת עבודה בעיריית נוף הגליל, שנועדה להכרות בין הצדדים, שמשתפים פעולה כבר שנים רבות. שחר המשיך והרעיף שבחים, אמר כי הוא נפגש בקביעות עם ברעם בישיבות המנהלת ואמר שנצרת עילית התברכה בו.

הפגישה בין שחר לפלוט, אליה הצטרפו המנכ"לים גיל ברעם ואסף בן דב, הייתה לבבית ובאווירה חיובית. שחר סיפר על חברותו עם ראש העיר לשעבר, מנחם אריאב ז"ל, מהתקופה בה אריאב שימש כסגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל.

פלוט אמר במהלך הפגישה:  "יש כדורגל מקצועי, איכותי וטוב בנוף הגליל, אנחנו רוצים להשביח אותו ונשמח לשתף פעולה עם מועדון חזק ומפואר כמו מכבי חיפה". יעקב שחר ציין כי בין מכבי חיפה להפועל נוף הגליל ישנו שיתוף פעולה הדוק כבר הרבה מאוד שנים ודבר זה ילך ויתחזק בעונה הקרובה.

שחר נענה לבקשת ראש העיר להעניק לילדי העיר כרטיסי כניסה חינם למשחקים של הקבוצה באצטדיון סמי עופר בעונת המשחקים הקרובה. "נשמח לארח אתכם כמו שאנחנו מארחים אלפי ילדים בשגרה", אמר המנכ"ל בן דב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות