fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה חינוכית

הזמר עומר אדם פרגן ליוזמה של צוות בית ספר אורט אלון עפולה, שביקשו להרים את המורל אצל התלמידים
עומר אדם צילום: דורון עדות | יוזמה חינוכית
עומר אדם צילום: דורון עדות

בתיכון אורט אלון בן גוריון בעפולה, ציינו שבוע ללימוד מרחוק ופרק הזמן הזה כנראה הספיק לצוות בית הספר להבין עד כמה הם מתגעגעים לתלמידים שלהם.

כדי להראות להם עד כמה הם מתגעגעים הובילה רכזת שכבת י' מירה תמם יוזמה קטנה ומרגשת במסגרתה ההנהלה, המורים והמחנכים, הרימו שלטים עם מילות השיר "שירו של שפשף" בביצוע של עומר אדם, ליאור נרקיס ומשה פרץ כדי להביע את הגעגוע ולהרים את המורל של התלמידים המרותקים לביתם.

הם ריכזו לקליפ מרגש שנפתח במילים הבאות: "תלמידים ותלמידות יקרים ויקרות שלנו. בימים אל פשוטים אלו, ימי בידוד וסגר, רצינו להביע בדרך מיוחדת את הגעגועים שלנו אליכם ולעלות מעט את המורל"

הסרטון זכה מיד עם פרסומו לתפוצה רחבה ובשיאו אפילו זכה לפרסום בעמוד הפייסבוק של הזמר עומר אדם לו כרבע מיליון עוקבים, בנוסף לפרגון מצד הזמר ששיתף את הקליפ וכתב: "צוות קריית החינוך אורט בן גוריון עפולה, ריגשתם".

הפרגון של עומר אדם בפייסבוק (צילום מסך)
הפרגון של עומר אדם בפייסבוק (צילום מסך)

מנהלת בית הספר איריס קרל אמרה: "לאחר מספר ימים ללא התלמידים הרגשנו צורך לשלוח אליהם מסר חיובי שמביע את הגעגוע שלנו, אך לא חשבנו שהסרטון יזכה לתפוצה כל כך רחבה ובטח שלא לפרגון מצד עומר אדם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות