fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה במגדל העמק: בת 55 נפטרה בשנתה

גילה (גאולה) חמו, נמצאה ללא רוח חיים לאחר שסעדה את אביה החולה
גילה (גאולה) חמו (צילום באדיבות המשפחה)
גילה (גאולה) חמו (צילום באדיבות המשפחה)

טרגדיה במגדל העמק, תושבת העיר, גילה (גאולה) חמו, בת 55, אימא לשלושה ילדים וסבתא ל-11 נכדים, נפטרה בשנתה במוצאי יום הכיפורים והותירה את משפחתה בהלם. מאות מתושבי העיר, בהם ראש העיר אלי ברדה, הגיעו ללוויתה וחלקו לה כבוד אחרון. תושבים במגדל העמק סיפרו כי גילה הייתה אישה של נתינה ואהבה, תמיד עם חיוך על הפנים ורצון לעזור לזולת. "נקטף מאתנו פרח", אמרו.

תושבים במגדל העמק סיפרו כי פגשו בה במהלך יום הכיפורים בבית הכנסת. "היא נראתה רגילה לחלוטין, לא היה סימן שכמה שעות אחר כך תקרה דרמה נוראית", מספר תושב העיר שראה אותה.

את מוצאי יום הכיפורים העבירה גילה חמו בבית אביה עליו שמרה. בני המשפחה סיפרו כי האב חולה והם עושים תורנות בין האחים והאחיות מדי ערב, ישנים אתו ומטפלים בו. הפעם הגיע תורה של גילה. "בבוקר האב התעורר ולא הבין למה גילה עדיין ישנה. הוא מיהר להזעיק את בנו המשפחה, שגילו אותה ללא רוח חיים", סיפר אחד מבני המשפחה.

אחותה אתי אמויאל ספדה לה: "בלעדיך לא אותו הדבר, כל כך ריק וקר עכשיו, בלעדיך חיי ממשיכים, איתך הזמן היה כמו נצח, בתוך חדרי הלב נשארו זיכרונות ולכולם שאלות בלי תשובות…".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות