fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל הדר- שוער העתיד של הפועל עפולה?

"קיבלו אותי בהפועל עפולה בזרועות פתוחות, מהרגע הראשון הרגשתי כאן כמו בבית", אומר הדר, שוער קבוצת הנוער של המועדון, שהתגייס לצבא לפני שלושה שבועות.
טל הדר (צילום עצמי)
טל הדר (צילום עצמי)

אחרי עזיבתו של השוער תומר הרן לבני סכנין (עפולה קיבלו עבורו 50 אלף שקל), שברו בקבוצת הנוער של הפועל עפולה את הראש בסוגיית השוער. מסתבר שהישועה באה להם מהר מהצפוי, בדמותו של שוער קבוצת הנוער של הפועל חיפה, טל הדר, שהגיע בהשאלה, אולם על פי גורמים בהפועל חיפה, "לא נעצור את ההתקדמות שלו, נשחרר אותו לכל קבוצה שירצה". האם הקבוצה הבוגרת של הפועל עפולה תרוויח שוער לעתיד? ימים יגידו.

טל הדר (צילום עצמי)
טל הדר (צילום עצמי)

בהפועל חיפה הוא נחשב לשוער מוערך בעל עתיד, אבל גם טל הדר, בן 18.5, הבין שכדי להתקדם בקריירה שלו הוא חייב לעזוב את החממה כדי לקבל דקות משחק. "טל שוער מצוין, אבל הבעיה שלו היא שרותם פדידה נחשב לשוער הבכיר והוא חסה בצילו", מסביר גורם בהפועל חיפה
בעונה שעברה שיחק טל הדר רק 3 משחקים בקבוצת הנוער של הפועל חיפה מליגת העל לנוער, ובמשחק רביעי מול הפועל רעננה נכנס רק בדקה ה- 90. השוער הבכיר היה רותם פדידה, שאף שימש כשוער שלישי בקבוצה הבוגרת.
הדר, שהתאמן בעונה שעברה עם הקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה, המתגורר בקריית חיים, הוא לדעת אנשי מקצוע שוער זריז ומוכשר, בעל אינסטינקטים טובים. הדר שיחק העונה בכל 9 משחקי הליגה שקיימה הפועל עפולה בליגה הלאומית לנוער תחת הדרכתו של יוסי עמר. "הוא שוער מצוין שעוד צריך להתפתח, אם ימשיך לעבוד קשה, השמיים יהיו הגבול עבורו", אומר גורם בעפולה.
"קיבלו אותי בהפועל עפולה בזרועות פתוחות, מהרגע הראשון הרגשתי כאן כמו בבית", אומר הרן שהתגייס לצבא לפני שלושה שבועות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות