fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל בנין יאמן את מכבי אחי נצרת

חוזר לקדנציה שנייה במועדון * הועדף על פני קשטן, איווניר והדייה המקומי
טל בנין עם הנהלת אחי במעמד החתימה (צילום עצמי)
טל בנין עם הנהלת אחי במעמד החתימה (צילום עצמי)

טל בנין, תומר קשטן, מוטי איווניר ואדהם הדייה, היו ברשימת המועמדים הסופית לאימון מכבי אחי נצרת בעונה הבאה. בסופו של דבר החליטו במועדון להחתים את בנין, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון, למרות שהקדנציה הראשונה לא הייתה כל כך מוצלחת. "שמח להיום באחי נצרת, יש כאן אנשים טובים ומועדון מסודר, מאמין שנעשה עונה יפה", אמר המאמן.

בעונת 2013/14 מונה בנין למאמן אחי נצרת, המטרה המוצהרת הייתה עלייה לליגת העל והקבוצה השקיעה כספים בהתאם, אולם כגודל הציפיות כך גודל האכזבה ואחרי נצרת סיימה את העונה רק במקום הרביעי. בתום העונה החוזה שלו לא הוארך.

ביום רביעי יצאה הקבוצה לדרך והחלה באימונים תחת בנין. באחי נצרת מדברים על פליאוף עליון ולא מעבר לזה. למעשה, באחי נצרת מוותרים מראש על ההגמוניה במגזר הערבי, לאחר שנים רבות של שליטה של בני סכנין, יש העונה לאחי נצרת להחזיר לעצמה את המעמד, כקבוצה הבכירה במגזר הערבי, אבל לאחי נצרת אין יומרות עלייה, בניגוד ליריבתה המושבעת, בני סכנין, שמבקשת לחזור לליגת העל בתום העונה.

כרגע לא נסגר דבר בנושא מחנה אימונים והחלו בדיקות לקיום מחנה אימונים בסופיה, בולגריה, שם התאמנה הקבוצה לפני 3 שנים. באצטדיון בעילוט נמשכים במרץ השיפוצים, בשאיפה לסיים אותם עד סוף חודש יולי. במידה והמגרש לא יאושר, תאלץ מכבי אחי נצרת לארח באצטדיון בעכו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות