fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש ראש חדש לגלבוע

עובד נור מהיישוב גן נר זכה ל- 43 אחוזים מקולות הבוחרים. נור: " מתחילים דף חדש בגלבוע של שותפות ושוויון. אנו נבסס מנהיגות אחרת -קשובה הוגנת ומשתפת למען התושבים"
עובד נור
עובד נור (צילום: עצמי)
עובד נור
עובד נור (צילום: עצמי)

המתמודד עובד נור, נבחר אמשׁ ׁ(שלישי) לראשות המועצה האזורית גלבוע, ויחליף בתפקיד את דני עטר. נור (44) תושב גן נר, הוא יליד קיבוץ עין חרוד איחוד.

נור אמר לאחר היבחרו, "מחר מתחיל דף חדש בגלבוע של שותפות ושוויון. אנו נבסס מנהיגות אחרת -קשובה הוגנת ומשתפת למען התושבים. יש פעמים שהמילה תודה היא קטנה ורזה- אני מודה לכל אלפי התומכים שהלכו עמנו דרך ארוכה וקשה . אני קורא למתמודדים האחרים להצטרף ולשתף פעולה למען הגלבוע".

תוצאות באחוזים: עובד נור-43, גילי עוז -32, מוטי כהן-25.

נור, נשוי לדורית ואב לשלוש בנות. הוא שירת כקצין ומפקד ביחידה מובחרת (רב סרן במילואים). בעל תואר ראשון בחינוך ולימודי ארץ ישראל. כיהן בשתי קדנציות כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללת בית ברל, והיה ממובילי המאבק להפחתת שכר הלימוד. ניהל את בית ספר שדה "הר הנגב" של החברה להגנת הטבע, במצפה רמון. ניהל ופיתח את מערך השיווק של "אגד תיור". ניהל פרויקטים תיירותיים ברחבי הארץ. כמו כן שימש במשך כארבע שנים כיו"ר וועד אגודת גן נר ובמקביל גם כיו"ר הוועד המקומי (בהתנדבות ). הוביל תכנית הבראה תוך טיפוח חינוך ונוער, קידום ההרחבה בפועל, צמיחה כלכלית ודמוגרפית, חיזוק חיי הקהילה, שמירה על כללי מינהל תקין ושקיפות.

עד לבחירתו שימש נור מנהל הישוב הקהילתי – תמרת, שבמועצה האזורית עמק יזרעאל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות