fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפים ליוו את אורן נח ז"ל בדרכו האחרונה

סמל ראשון אורן נח נהרג בעזה במהלך היתקלות עם מחבלי חמאס בעזה. חבריו מספרים על אדם מיוחד, הנכון תמיד לעזור ולסייע, להקשיב ולתמוך בכל עת. ראש המועצה: "העמק כולו אבל"
אורן נח
אורן נח ז"ל (צילום עצמי)

 

אורן נח
אורן נח ז"ל (צילום עצמי)

חייל צה"ל, סמל ראשון אורן נח ז"ל, מהיישוב הקהילתי מצפה הושעיה בעמק יזרעאל, שנהרג בתקרית עם מחבלי החמאס ביום ראשון, הובל היום אחר הצהריים למנוחת עולמים בבית העלימין ביישובו. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. אורן הותיר אחריו הורים חווה ויגאל, ושלושה אחים: אלומה, יוחאי והראל.

אורן, בן 22 במותו, נולד במעלה גלבוע. ילדותו עברה עליו בשדה אילן, הוא למד בבית הספר היסודי בקיבוץ לביא ובחטיבת הביניים בהושעיה. לאחר מכן המשיך אורן את לימודיו בישיבה התיכונית בטבריה ואחר כך המשיך לתקופה במכינה הקדם צבאית בעצמונה, לאחר שנה במכינה, הוא בחר להמשיך לעוד תקופה על מנת להמשיך ולהתחזק לפני הגיוס לצבא. במכינה התחזק באהבת הארץ והעצים את כוחותיו. התגייס במרץ 2012 לסיירת גולני. בהמשך עבר לגדוד 13 שם שירת כלוחם. הוא סיים בהצלחה קורס מ"כים. אורן נפל ליד חייליו בתור מפקד כיתה.

חבריו מספרים על אדם מיוחד, הנכון תמיד לעזור ולסייע, להקשיב ולתמוך בכל עת. תמיד היה חזק ואיתן ולא הפגין קושי אלא הרעיף עזרה לכל אדם. ילד יפה עם עיניים כחולות, חיוך שובה לב וגומות חן שובבות. אהב את הים ובעיקר אהב להיות עם חברים ולהיות בשבילם בכל עת.

ראש המועצה האזורית אייל בצר: "עמק יזרעאל משתתף בצערה העמוק של משפחת נח ושל קהילת הושעיה בנפול הבן אורן. העמק כולו אבל היום, אנו מחבקים ומחזקים את המשפחה ושולחים חיזוקים גם לחיילינו – בסדיר ובמילואים, שממשיכים להלחם בדרום, בתקווה לימים שקטים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות