fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השתפרו סיכוייו של ניר ברקוביץ להמשיך באחי נצרת בעונה הבאה

לאחר הניצחון על מוליכת הטבלה. באחי קיבלו באכזבה את ההחלטה לדחות את המשחקים היום
מאמן רביעי העונה. ניר ברקוביץ (צילום אחי נצרת)
ניר ברקוביץ (צילום אחי נצרת)

אופוריה. כך מגדירים את האווירה במכבי אחי נצרת, לאחר שניצחו את מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה, העולה הוודאית לליגת העל, שבעצמה הגיע באופוריה מסוימת לאחר שהדיחה את בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע המדינה.

מכבי אחי נצרת ניצחה 0-1, ניצחון קטן אבל ענק ומשמעותי, במיוחד לאחר שבני לוד והפועל עפולה הובסו. את שער הניצחון כבש אלון בוזורגי, שכבש לאחר שהחמיץ מהנקודה התחתונה אבל תיקן את הריבאונד.

כעת מדורגת אחי נצרת במקום ה- 13 בטבלה ומעל לקו האדום, המבטיח עונה נוספת בליגה עם 31 נקודות, 6 יותר מבני לוד ו-9 יותר מאחי נצרת.

הניצחון משפר משמעותית את סיכויו של המאמן, ניר ברקוביץ, להמשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. הקו הרשמי באחי נצרת הוא שלא מדברים על העונה הבאה כל עוד הקבוצה לא הבטיחה רשמית את ההישארות בליגה.

היום הייתה אמורה הקבוצה לצאת למשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה, שנדחה עם ביטול בנשחקים. באחי נצרת קיבלו באכזבה את הביטול,  "חבל, יכולנו להמשיך במומנטום".

עוד בידיעון עפולה והגליל לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות