fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחקן שהפועל עפולה רצתה לשחרר העניק לה ניצחון בכורה

ג'ייק רוזנסקי, עולה מארצות הברית היה אחראי לניצחון הראשון העונה של הקבוצה
ג'ייק רוזנסקי (צילום אתר קטמון)
ג'ייק רוזנסקי (צילום אתר קטמון)

בחודש אוגוסט האחרון, רגע אחרי חזרת הקבוצה ממחנה אימונים בחוץ לארץ ורגע לפני פתיחת העונה, הטילו בהפועל עפולה פצצה: חמישה שחקנים ישוחררו מידית בגלל חריגה היסטרית מהתקציב. בין השחקנים שהיו ברשימת המשוחררים היה גם ג'ייק רוזנסקי, עולה מארצות הברית. המאמן דאז, פליקס נעים, חש שהקבוצה שהכין לליגה מתפרקת לו, חלק מהשחקנים אכן עזבו ובסופו של דבר נמצאה הנוסחה להשארת רוזנסקי בעפולה.

השבוע, היה זה אותו ג'ייק רוזנסקי שהעניק לקבוצתו את ניצחון הליגה הראשון העונה. הפועל עפולה, שעד למשחק לא ניצחה מפתיחת העונה, גברה 0-1 על הפועל רמת גן משער של רוזנסקי בדקה ה-35.

הביא ניצחון. רוזנסקי (צילום חגאג רחאל)
הביא ניצחון. רוזנסקי (צילום חגאג רחאל)

היה זה שערו השני בסך הכל של רוזנסקי, בן 24, בעונתו השלישית בישראל. את שער הבכורה כבש בעונה שעברה, במדי הפועל קטמון ירושלים, לרשת הפועל נוף הגליל. את הקריירה החל במכבי נתניה בליגת העל. "אני שמח, על השער שכבשתי, אבל הכי שמח על הניצחון של הקבוצה שלי", אמר השחקן, ששותף העונה ב- 10 משחקי ליגה, אך רק בשניים השלים 90 דקות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות