fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב ישעיהו הרצל סוגר 20 שנות כהונה

לכבוד המאורע החליט ראש העיר, רונן פלוט, לכבד את הרב בכינוס מחווה שיתקיים ב- 5 בספטמבר באולם המליאה של המועצה בהשתתפות נבחרי העיר, נציגי המועצה הדתית ואורחים.
הרב ישעיהו הרצל
הרב ישעיהו הרצל (צילום: יצחק סולומון)

בימים אלו מלאו 20 שנה למינוי של הרב ישעיהו הרצל, לרבה הראשי של העיר נצרת עילית. הרב הרצל הגיע מכפר תבור והתערה היטב בקהילה המקומית, שם הפך למורה דרך ולמנהיג. הרב הרצל נכנס לנעליו של הרב פנחס מילר זצ"ל.

הרב הרצל יודע לנווט במרוצת השנים, בעיר לא פשוטה מבחינת הרכב האוכלוסייה, שבה דתיים וחילוניים, עולים וותיקים, חרדים וחובשי כיפה, יהודים וערבים.

הרב ישעיהו הרצל
הרב ישעיהו הרצל (צילום: יצחק סולומון)

לכבוד המאורע החליט ראש העיר, רונן פלוט, לכבד את הרב בכינוס מחווה שיתקיים ב- 5 בספטמבר באולם המליאה של המועצה בהשתתפות נבחרי העיר, נציגי המועצה הדתית ואורחים. "הרב הרצל הוא איש משכמו ומעלה, במשך כל שנות כהונתו הוא מצליח לנווט את הקהילה בדרכי נועם, במתינות, בסבלנות וביכולת בלתי רגילה לגשר ולפשר על דרך ההבנה וההתחשבות. זה לא מובן מאליו, אני מכיר הרבה מקומות שבהם יש כמה רבנים שמשמשים בתפקיד ולא מצליחים לעשות את מה שהרב הרצל עושה לבדו", אמר רונן פלוט.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות