fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסכם קיבוצי נחתם בין המרכזים הקהיליים במגדל העמק להסתדרות

"מדובר בהסכם שבא להטיב את תנאי העסקה של העובדים ובעיקר לשמור על ביטחון תעסוקתי", אומר יו"ר ההסתדרות לאון פרץ
חיוכים בטקס חתימת ההסכם (צילום עצמי)
חיוכים בטקס חתימת ההסכם (צילום עצמי)

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם היום בין ההסתדרות במרחב עמקים צפוני לבין החברה למרכזים קהילתיים מגדל העמק. ההסכם הקיבוצי מסדיר את תנאי ההעסקה של העובדים.

יו"ר הוועד, יעקב חמו, הודה לכל מי שלקח חלק במו"מ ובראשם עו"ד שרה איצקוביץ מזכירת האיגוד המקצועי, להנהלת החברה למרכזים קהילתיים לראש העיר אלי ברדה ליוסי פורטל וליו"ר המרחב לאון פרץ.

ראש העיר אלי ברדה:  "זהו הסכם חשוב שקיבל את ברכתי ואת ברכתם של כלל הנהלת החברה למרכזים קהילתיים. אני מקווה שיחסי העבודה ימשיכו להיות טובים כפי שהיו עד היום".

יו"ר ההסתדרות לאון פרץ אמר: "זהו הסכם פורץ. ההסכם לא היה מגיע לכלל מימוש אילולי יחסי האמון שנוצרו במהלך הדיונים". פרץ ציין את עו"ד שרה איצקוביץ, שליוותה את המו"מ מתחילתו ועד סופו "במקצועיות ראויה לציון בסבלנות ובאורך רוח".

"מדובר בהסכם שבא להטיב את תנאי העסקה של העובדים ובעיקר לשמור על ביטחון תעסוקתי", הוסיף פרץ "זהו הסכם טוב שבו כל צד מרגיש שלא קיבל את מלוא דרישותיו".

בין הנושאים שהושגו בהסכם: תוספות שכר אחת לשנתיים עד ארבע פעימות עוקבות, תשלום דמי ביגוד, קרן השתלמות החל מהשנה השלישית, הסדרת תנאי העבודה ושכר לעובדות המעונות והצהרונים וכן שמירה על השכר מעבר לשכר המינימום, קביעת ימי בחירה וחודשי הסתגלות לעובדים פורשים ועוד….

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות