fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המחנה חיבר בין כולם, התאמנו חזק והתגבשנו חברתית"

רם שטראוס, שהוער הנודד שהחליף לא מעט קבוצות בקריירה שלו, מרגיש שמצא בית חם בהפועל עפולה * "יש לנו קבוצה שמחה ומצחיקה עם אנשים חיוביים", הוא אומר
שטראוס (בשחור) עם החברים החדשים (צילום דוברות הפועל עפולה)
שטראוס (בשחור) עם החברים החדשים (צילום דוברות הפועל עפולה)

שוערה החדש של הפועל עפולה, רם שטראוס, האיש שהחליף לא מעט קבוצות בקריירה שלו, טוען ש"מהרגע הראשון שהגעתי להפועל עפולה הרגשתי בבית. נתנו לי להרגיש ככה".

על מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בבולגריה אומר שטראוס: "היינו 10 ימי ביחד במחנה האימונים, זה ללא ספק חיבר בין השחקנים והצוות המקצועי. עבדנו קשה, התאמנו חזק, התגבשנו חברתית וכמובן שנתגבש יותר עם הזמן".

-באיזה כושר חזרתם לארץ?

"אנחנו נכנסים לכושר בקצב הנכון. יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם ולשפר כמו בכל קבוצה ואנחנו נעשה את זה עם הזמן. יש לנו קבוצה שמחה ומצחיקה עם אנשים חיוביים, אם זה מאיש המשק משה ברזני ועד אחרון הצוות והשחקנים. אני שמח שיוצא לי לעבוד, לשבת איתם באותו חדר הלבשה ולשחק איתם איתם יחד באותה קבוצה".

-היו"ר עמיר נוי הגיע לבקר אתכם במהלך המחנה

"התרשמתי ממנו לטובה, הוא דמות סמכותית, לא סתם קוראים לו האיש החזק במועדון, השחקנים מכבדים אותו ורואים שטובת המועדון עומדת לנגד עיניו".

-מכוונים גבוה?

"זאת רק תחילת הדרך ואנחנו קודם כל עם הפנים לקראת משחקי גביע הטוטו לפני שאנחנו מסתכלים לכיוון הליגה, כמו שאמרתי יש לנו עדיין מה לשפר, משחקי גביע הטוטו יהיו הרצה מצוינת עבורנו, בשאיפה להגיע מוכנים לליגה".

-אז אתם עולים ליגה העונה?

"רגע, לא כל כך מהר, הליכה עושים בעבודה קשה על הדשא, עם הרבה זעה ועבודה קשה, לא בדיבורים בתקשורת. אני יכול להגיד לאוהדים שהעונה תהיה להם קבוצה טובה".

-אפרופו אוהדים, יש לך מסר בשבילם?

"אני סמוך ובטוח שהעונה תהיה לנו קבוצה חזקה, שתדבר בליגה והם יוכלו להתגאות בה. אני מנצל במה זו וקורא להם לרכוש מנויים, להגיע ולעודד אותנו כי הקהל הוא השחקן ה- 12 של כל קבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות