fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים לקראטיסטים מנצרת עילית בתחרות בשוויץ

ביום שני השבוע הגיעו הספורטאים ביחד עם המאמן למפגש עם ראש העיר רונן פלוט, שבירך את הספורטאים על ההישג והעניק להם מלגה ע"ס 100 דולר שאישרה מועצת העיר במסגרת תמיכת העירייה בספורטאים הצעירים בני העיר.
הקראטיסטים ומאמנם התקבלו אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)
הקראטיסטים ומאמנם התקבלו אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)

נבחרת הקראטה הצעירה של נצרת עילית גרפה את המקומות הראשונים באליפות הפתוחה שהתקיימה בשוויץ.

הקראטיסטים ומאמנם התקבלו אצל ראש העיר פלוט (צילום עצמי)
הקראטיסטים ומאמנם התקבלו אצל ראש העיר פלוט (צילום עצמי)

שלושה קרטיסטים בנבחרת דניאל צ'פלינסקי, מישל לייכטמן ושי קמינסקי, תלמידי כיתות ז' השתתפו בתחרויות במדי נבחרת ישראל. הספורטאים מנצרת עילית גרפו את המקומות הראשונים בקטגוריית בני גילם (13): מישל ושי זכו במקום הראשון ודניאל זכה פעמיים במקום השלישי.

"בתחרות השתתפו ספורטאים צעירים מ-20 מדינות מרחבי העולם וזה היה מרגש מאוד לראות את הילדים שלנו על הפודיום", סיפרה אלונה, אמו של שי קמינסקי. הנבחרת מתאמנת באולם הספורט קשת באמצעות רשת המרכזים הקהילתיים וזוכה לתמיכת עיריית נצרת עילית.

המאמן איגור קורשונוב אמר כי העובדה כי שלושה מספורטאי נבחרת ישראל , הם תושבי העיר היא הישג גדול ותעודת כבוד לנצרת עילית . "יש לנו עתודה ספורטיבית שיכולה להגיע להישגים ברמה העולמית בענף הקרטה".

ביום שני השבוע הגיעו הספורטאים ביחד עם המאמן למפגש עם ראש העיר רונן פלוט, שבירך את הספורטאים על ההישג  והעניק להם מלגה ע"ס 100 דולר שאישרה מועצת העיר במסגרת תמיכת העירייה בספורטאים הצעירים בני העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות