fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הייתה טעות לפטר את המאמן עידן בראון"

היו"ר המתפטר של הפועל עפולה, עמיר נוי, שובר שתיקה * "היה צריך להישאר לפחות עד לפגרה ורק אז לעשות חושבים בלי לחץ" * על היחסים עם ראש העיר: " מבחינתי ואני מאמין שגם מבחינתו היינו ונשארנו חברים"
עמיר נוי (צילום עצמי)
עמיר נוי (צילום עצמי)

יושב ראש הפועל עפולה עד לאחרונה, עמיר נוי, גזר על עצמו שתיקה, דממת אלחוט בכל הקשור לענייני הקבוצה והוא אפילו לא עונה לפונים אליו בנושאים הקשורים להפועל עפולה. במיני ראיון לידיעות הגליל הוא אומר: "מגיע הרגע שבן אדם זקוק לשקט נפשי וזה מה שקרה לי".

כזכור, נוי התפטר מתפקידו לאחר שראש העיר, אבי אלקבץ, כפה עליו לפטר את המאמן עידן בראון. נוי סבר שבראון הוא לא הבעיה של הפועל עפולה, התנגד למהלך וכאדם בעל עקרונות הודיע על התפטרותו. "עמיר הוא האדם האחרון שיאחז בקרנות המזבח", אומרים בסביבתו, "אם לא נותנים לו לעבוד כפי שהוא רוצה ומבין, אין סיבה שיהיה שם".

עוד יש לציין שעמיר נוי, למרות החברות הקרובה שלו עם ראש העיר, אבי אלקבץ, הקפיד לאורך כל הדרך בה שימש כיושב ראש המועדון, שהוא יהיה האיש המחליט הבלעדי במערכת, כמובן לאחר שהתייעץ עם גורמים רבים. "הוא עשה הרבה כבוד לראש העיר, אבל ביקש להיות הסמכות הבלעדית בקבוצה", אומר הגורם בסביבתו, שלא הופתע מהחלטתו של נוי לפרוש.

-איך היחסים שלך היום עם ראש העיר?

"מבחינתי ואני מאמין שגם מבחינתו היינו ונשארנו חברים. קרה מה שקרה, צריך להמשיך הלאה".

-לדעתך הייתה טעות לשחרר את עידן בראון מהקבוצה?

"אני חושב שכן. עידן היה צריך להישאר לפחות עד לפגרה ורק אז לעשות חושבים בלי לחץ. לדעתי אם עידן בראון לא היה מצליח להביא נקודות עד לפגרה, הוא היה הולך לבד הביתה וחוסך את העליות הכרוכות במאבק משפטי מולו. הוא היה מוכן לחתום לי על זה לפני הפיטורים שלו".

-מאיפה להפועל עפולה של היום יש כסף לנהל משא ומתן עם ערן לוי, שבזמנו אתה פוצצת מו"מ מולו?

"הפועל עפולה ממש לא מסוגלת לעמוד בעלויות שלו. הוא דרש ממני סכומים שלא יכולתי לעמוד בהם. לא היינו בכיוון בכלל ולכן החלטתי לרדת מהנושא למרות שהמאמן עידן בראון מאוד רצה אותו".

-אבל שלומי דורה לחץ, היה מוכן לשחרר שחקנים

"ואם הוא לחץ אז ייצא כסף מהסלע? חוזר ואומר שהפועל עפולה לא מסוגלת לעמוד בדרישות של ערן לוי".

-לאורך כל התקופה שידרתם שקיבלתם קבוצה במצב כלכלי מרוסק. איך הרשיתם לעצמכם לצאת למחנה אימונים בחוץ לארץ בעלות של למעלה מ- 100 אלף שקל?

"אני חושב שמחנה אימונים הוא חלק חשוב בהכנת קבוצה ליגה ומחנה אימונים בחוץ לארץ זול יותר מאשר מחנה בישראל. דבר שני הייתה לי הבטחה לתרומה לטובת המחנה. ככל הידוע לי, ההבטחה מומשה אחרי שיצאתי מהמערכת".

-הפועל עפולה תישאר בליגה?

"אני מאמין שכן. הקבוצה חייבת לייצר שקט כדי להישאר ולא לחפש כל הזמן חידושים".

-אם הקבוצה תרד, יהיה לך חלק בירידה?

"אני עמדתי בראש המערכת ולכן חלק מהאחריות בוודאי יהיה עלי, גם אם אני היום בחוץ".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות