fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החבר איבט

למי עשה כבוד יו"ר ישראל ביתנו? עם מי הסתחבק אביגדור ליברמן?
בני הזוג חייט עם ליברמן (צילום עצמי)
בני הזוג חייט עם ליברמן (צילום עצמי)

ממלא מקום ראש העיר מגדל העמק, סרגיי אוקלנדר, חגג יום הולדת בשישי שעבר במסעדת פלמינגו בצ'ק פוסט עם אוכל משובח, שתייה כיד המלך וריקודים. בתפקיד אורח הכבוד: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. מזל טוב.

*ועדיין באירוע של אוקלנדר: מי שנראה שם מסתחבק עם אביגדור ליברמן היה לא אחר מחבר המועצה איליה חייט, שאפילו תפסו צילום למזכרת עם הביג בוס.

*מזל טוב ליאיר עטר ולאישה אורית, לרגל הולדת בתם הבכורה המשותפת. המדור מצטרף לחצי עולם שבירך ואיחל כל טוב.

*המחנכת של כתה ט4 בבית הספר אורט אלון, אורלי יצחקי, נדהמה לגלות את ההפתעה שהכינו לה התלמידים, לרגל יום הולדתה, כשנכנסה לכיתה בחמישי בבוקר. מזל טוב.

הציע בבודפשט. עדי מלכה ואילונה
הציע בבודפשט. עדי מלכה ואילונה (צילום עצמי)

*גזבר עיריית נוף הגליל, עדי מלכה והצמודה אילונה, בילו חופשה רומנטית קסומה בבודפשט, במהלכה כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואים. בשעה טובה.

*מימון מלכה, גמלאי של עיריית נוף הגליל, בילה השבוע במקום שהוא הכי אוהב בעולם, טביליסי גאורגיה. קור של מינוס 5 מעלות קידם את פניו, אבל הצ'צ'ה חיממה אותו…

*אפרופו טביליסי. מיכאל פלג, סוג של סלב מקומי, חזר משם כל כך מרוצה, שכבר התחיל  לשכנע חברים לחזור לבירת גאורגיה. בינתיים נרשמת הענות יפה.

*השוטר ישראל שוורץ מתחנת נוף הגליל, גדל לו בעוד שנה וחגג יום הולדת עם חברים ועם בני משפחה, שדאגו לפרגן ולפנק. המדור מצטרף לברכות.

פשוט נראית נפלא. אירה ינובסקי (צילום עצמי)
פשוט נראית נפלא. אירה ינובסקי (צילום עצמי)

*אירה ינובסקי, סייעת במרפאת שיניים של קופת חולים כללית בנוף הגליל, נראית פשוט נפלא אחרי שהשילה 40 קילוגרמים ממשקלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות