fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההכנסות יועברו לעמותת "חיים" העוזרת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם

בביה"ס עמק-חרוד ארגנו יריד מרגש לזכרה של גפן תורג'מן ז"ל * עדן ארמוזה, תלמיד בעמל עמק-חרוד, ואחד המארגנים: "היריד הוא כבר מסורת בבית הספר"
מתנדבים ביריד בגלבוע (צילום עצמי)
מתנדבים ביריד בגלבוע (צילום עצמי)

לאחר שבועות של הכנות התקיים השבוע, יריד המעשים הטובים ומשלוחי המנות, בביה"ס הרב-תחומי עמל עמק-חרוד. הכנסות הירד הסתכמו במעל ל-25 אלף שקל, והוקדשו לזכרה של גפן תורג'מן ז"ל. לבקשת משפחת תורג'מן- נתרמו כל הכספים לעמותת "חיים" העוזרת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

בהינתן האות יצאו לחצר בית הספר כלל תלמידיו, שם חיכו להם דוכנים מושקעים, מגוונים ויצירתיים, שהוכנו מבעוד מועד בהתארגנויות כיתות ביה"ס. בין השאר נהנו באי היריד מדוכני שהם תוצרים של התלמידים, כמו שרפרפים שנבנו בנגריית ביה"ס, מיצים טריים, תבשילים ומאפים, שתילים שנוצרו מפקקי יין (תוצר של לימוד הסביבה) וכו'. בגלבוע, כמו בגלבוע, כלל האירוע מעורבות קהילתית מרגשת כאשר חלק ניכר מהירד כלל תוצרת חקלאית, או של מפעלים ועסקים, שהגיעה מפרנסי קהילת הגלבוע.

לילך שטיין מנהלת ביה"ס: "היריד הוא יישום של חזון החינוך בגלבוע, לפיו בית הספר הוא מרכז החיים והקהילה, ובעשייה למען הכלל ישתלבו התלמידים, ההורים והמורים. יש לנו שיתוף פעולה נפלא עם וועד ההורים, וסיכמנו כי השנה נקדים את היריד, כך שישולב עם מצוות משלוח מנות, ועם הזכות לתרום למטרה חשובה. אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו לארגון האירוע, החל ממנהל החינוך במועצה, לאנשי עמל, ועד אחרון אנשי הצוות בעמק-חרוד, שבזכותם האירוע לא היה יוצא לפועל".

על מנת להעצים את חווית הקהילתיות, זכו התלמידים לביקור מרגש של קבוצת "גלבוע/גליל", מליגת העל בכדורסל. שחקני הקבוצה שיחקו "חיובים" עם התלמידים, נהנו לכל בקשת צילום, ועודדו את התלמידים בפעילותם החשובה.

קרא עוד בידיעון עפולה והגליל- לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות