fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבקשה שהגיעה מ… רוסיה

אישה התקשרה מרוסיה וביקשה מאב הבית להדליק נרות חנוכה לאימא שלה
כפיר סויסה (צילום עצמי)
כפיר סויסה (צילום עצמי)

אב הבית של עמותת ׳הגיל השלישי׳ בבית שאן כפיר סויסה, הופתע בסוף השבוע האחרון לקבל שיחת טלפון מחוץ לארץ, מרוסיה. על הקו הייתה אישה אשר הציגה את עצמה כאימא של תושבת העיר.

״האישה סיפרה לי כי אימא שלה מתגוררת בבית שאן והיא ערירית. היא הסבירה כי היא בתה היחידה והיא עזבה את הארץ לרוסיה לפני מסר שנים מגיעה לבקר אותה מדי שנה״. לאישה הייתה בקשה אחת מסויסה: שיגיע לבית של האם להדלקת נרות לכבוד חג החנוכה.

״אני נתקל בהרבה מיקרים מרגשים בעבודה שלי. פעילות מול אוכלוסיית הגיל השלישי היא מעצימה. האנשים היקרים הללו מוקירים תודה על כל דבר-זה שווה עולם ומלואו", אומר סויסה,  "האישה ריגשה אותי, היא הסבירה שאף אחד לא יוכל להדליק עם אימא שלה נרות. אני מתכוון להגיע לביתה ולהגיע לבתים נוספים במהלך החנוכה להדלקת נרות לכל הקשישים. אנו נפנק את הקשישים גם עם משלוחי מנות וסופגניות חמות״, אמר סויסה.

כפיר סויסה משמש כאב קהילה בעמותה למען הקשיש, מלווה קשישים רבים, חלקם עריריים ופועל רבות גם הרבה מעבר להגדרת תפקידו ולשעות העבודה שלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות