fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם יו"ר הפועל עפולה לשעבר עמיר נוי יעיד נגד המועדון?

בתביעה המתוכננת של המאמן לשעבר, עידן בראון נגד הקבוצה שפיטרה אותו * על פי מקורבי המאמן, התביעה תעמוד על כ- 200 אלף שקל * ואיזה הצעה קיבל בראון רגע לפני פיטוריו?
עמיר נוי (צילום עצמי)
עמיר נוי (צילום עצמי)

מקורבי מאמן הפועל עפולה לשעבר, עידן בראון, ידעו השבוע לספר כי רגע לפני פיטוריו, קיבל מסר ממספר חברי הנהלה, לפיו "ראש העיר מתחיל להתרכך, הוא רוצה 9 נקודות בשלושת המשחקים הקרובים, תחתום על מסמך שתביא לפחות 7 ותישאר בקבוצה". עידן בראון סירב להתחייב, "כדורגל זה משחק נזיל, הכל יכול לקרות, אין תעודת ביטוח ואף אחד לא יכול להתחייב על דבר כזה", הבהיר והשאר ידוע: הוא זומן לשימוע ופוטר.

בינתיים מתברר כי גם מחליפו, שלומי דורה, לא הביא את הישועה והשיג נקודה אחת בלבד משלושת המשחקים בהם הדריך את הקבוצה. בסביבתו של עידן בראון מיהרו לעקוץ: "האם גם אותו יזמנו לשימוע בקרוב?".

בשבוע הבא אמור עידן בראון לתבוע רשמית את הפועל עפולה על פיטוריו, מהלך לו התנגד יו"ר הקבוצה לשעבר, עמיר נוי, ששילם את המחיר והתפטר בעקבות "החלטה מגבוה" לפטר את המאמן. בסביבתו של עידן בראון, המיוצג על ידי עו"ד אייל יפה, אמרו כי עמיר נוי יזומן להעיד במשפט מטעמו והשאלה הנשאלת היא האם נוי יעיד לטובת המאמן ונגד הפועל עפולה וראש העיר, אבי אלקבץ…

עידן בראון (צילום חגאג רחאל)
כבר לשעבר. עידן בראון (צילום חגאג רחאל)

נוי סבר שיש לאפשר לבראון להמשיך לאמן לפחות עד פגרת השזרוע ואם לא היה חל שינוי בקבוצה, אז לדבריו המאמן היה הולך לבד הביתה והפועל עפולה הייתה נמנעת מעוד תביעה, שעל פי מקורבי עידן בראון תעמוד על כ- 200 אלף שקל.

כך או כך, עושה רושם שפרשת עידן בראון לא תרד עוד זמן מסדר היום בהפועל עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות