fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דממת אלחוט בהפועל עפולה

גורם בעפולה: "במוצאי שבת יהיו התפתחויות, יהיה שמח"
עמיר נוי (צילום עצמי)
עמיר נוי (צילום עצמי)

בהפועל עפולה מסתגרים ומסרבים להגיב על המשחק המחריד שגילתה הקבוצה אתמול נגד הפועל עכו, שהסתיים בתיקו 0. פניות ליו"ר עמיר נוי ("אין תגובה") ולמאמן עידן בראון (כלל לא מגיב) עלו בתוהו. גורם בעפולה: "במוצאי שבת יהיו התפתחויות, יהיה שמח"

בהפועל עפולה לקחו קשה את המשחק אתמול נגד עכו, בעיקר בשל היכולת העלובה שהקבוצה גילתה. הקהל המועט שהגיע למשחק הביע את דעתו בצורה נחרצת, הקריאות הגיעו לאוזני ראש העיר, אבי אלקבץ, שישב במרפסת הכבוד לצדו של היו"ר עמיר נוי.

את עיקר תשומת הלב משך החלוץ הוותיק דודו ביטון, שאמור לפתור את בעיית כיבוש השערים, אבל לפי היכולת שלו אתמול הבהיר היטב למה לא הצליח לקבל חוזה בליגת העל ולמה נאלץ לרדת לליגה הלאומית. בקרב האוהדים נשמעה תרעומת למה בראון לא נותן דקות לחלוץ הצעיר, גל קעטבי, שכבש שער אחד העונה לממעט לשחק בתקופה האחרונה.

החלוץ הוותיק יובל שאוט פתח על הספסל, לאור יכולתו הירודה העונה. היו שטענו כי הצבתו של הקפטן, נתנאל גולדמן, בעמדת הבלם מוציאה את העוקץ ממרכז השדה של הפועל עפולה. על דבר אחד כולם מסכימים: אדריאן רוצ'ט, שהיה הברומטר של הקבוצה ועזב להפועל כפר סבא, הוותיק חור גדול במרכז השדה של הקבוצה.

ובעפולה כמו בהפועל עפולה יש רבים ששמחים לאידה של הקבוצה, שהתנחלה במקום האחרון בטבלה והשיגה 3 נקודות בלבד. ביום שני הבא מצפה לקבוצה דרבי אזורי מול הפועל נוף הגליל באצטדיון בעילוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות