fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דאגה בהפועל נוף הגליל ממחלתו של עודד צקול

הכישרון העולה של הקבוצה נמצא בספק גדול למשחק ביום שישי נגד בני סכנין (עילוט, 15:00)
18 שערים העונה. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)
סוף סוף הזדמנות בהרכב. עודד צקול (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל העלו מהלך בהכנות למשחק ביום שישי נגד בני סכנין, בצל חוסר וודאות בנוגע להרכב הקבוצה. הכישרון המקומי העולה, עודד צקול, סובל בימים האחרונים משפעת חזקה והוא בספק גדול למשחק. היום התאמנה הקבוצה במגרש בגלבוע, צקול לא התאמן, כמו גם עודד אלקיים, שסובל מכאבים בגבו ולא התאמן השבוע. השניים מצטרפים לפצועים הוותיקים, ברי אבוקר וגיא דיין.
המאמן איתי מרדכי אומר: "אנחנו רוצים לשים מאחורינו את המעידה בראשון לציון. אנחנו רוצים לחזור להיות קבוצה מאורגנת, עקשנית וחזקה ויש לנו הזדמנות להראות את זה ביום שישי. אנחנו מקווים שעודד צקול יתאושש עד למשחק ויעמוד לרשותנו".
נוף הגליל רוצה לחזור למסלול לאחר התבוסה בראשון, שקטעה שרשרת של 3 ניצחונות רצופים ו- 6 משחקים רצופים ללא הפסד. על היריבה בני סכנין אומר המאמן: "הם קבוצה חזקה עם תקציב גבוה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח אותם. השחקנים שלנו צריכים להפנים שזה משחק חדש ואנחנו צריכים לבוא בשיא המוכנות והנחישות ועם השקעה מקסימלית של כל שחקן".
 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות