fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם היא לא האמינה

איריס קורן השכימה קום לטובת ריצה על חוף הים. מה לא עושים בשביל חיים בריאים יותר...
איריס קורן על חוף הים (צילום עצמי)
איריס קורן על חוף הים (צילום עצמי)

איריס קורן מחנתון, מומחית בשיטת לואיז היי לחיים טובים יותר, חרגה ממנהגה, השכימה קום לטובת… ריצת בוקר על חוף הים. גם היא לא האמינה שזה קרה…

*תואר נוסף לנמרוד בן דוד מעפולה: בחור זהב, צורף בחסד ועכשיו גם סטודנט מצטיין באוניברסיטת אריאל להנדסה, ההורים גאים.

*אליק רון, לשעבר ניצב במשטרה וכל הזמן תושב תל עדשים, מקפיד להסתפר רק אצל יואב מגן, בשוק העירוני בעפולה.

*קב"ט העיר עפולה, אבי אדרי, נצפה עם ידידו הטוב, הפייטן והזמיר העפולאי יעקב אלישע עושים ג'וגינג. המדור תוהה מדוע נעצרו בלהט הג'וגינג סמוך לגרג הכשר למהדרין?אנשי החינוך המוערכים מעפולה,  דבורה ויונה קופל שיצאו כבר מזמן לגמלאות, ממשיכים בעוז ובחיל לתרום בהתנדבות לקידום ילדי העיר עפולה בשלל מקצועות, בצנעה ובענווה. אנשי איכות ונכס לקהילה.

*מ"מ ראש העיר עפולה, חביב פרץ ורעייתו חנה, בשיא ההתרגשות וההכנות לקראת נישואי הבת האהובה רותם, עם בחיר ליבה זיו אמיתי באולמי 'אלכסנדר' בעמק חפר. כל המי ומי מעפולה יגיעו לאירוע השנה. מברוק.

*הצדיק ואיש החסד המקומי, יוסי לוי והאישה רונית, חוגגים באושר ובשמחה את הולדת נכדם, בן בתם האהובה מור המקסימה. מזל טוב.

*היפהפייה והמקסימה מיטל כנפו, בתם של שני ושגיב מעפולה, ואחותם של איתי ותמר היפים, מתרגשת לקראת האירוע של השנה, חגיגת בת מצווה מפוארת. מברוק.

*הזמר המרגש איציק דוידי מעפולה, מסלסל ושר מהנשמה כמו זוהר ארגוב, הופתע כשקיבל הצעה לחברות בפייסבוק מגילי ארגוב, בנו של המלך, אישר. בטח אישר.

חיים בוארון מציע למאי (צילום עצמי)
חיים בוארון מציע למאי (צילום עצמי)

*מאמן הכושר חיים בוארון מעפולה, הפתיע את אהבת חייו מאי בהצעת נישואין מרגשת ביום הולדתה ה… ופינק ביהלום ענק ועוגת טבעת מרגשת וטעימה. מזלטי"ם לאלפים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות