fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתכנון: אקדמיית כדורגל בויצו ניר העמק

בחדרי חדרים מתבשל בהפועל עפולה מהלך לפיו בעונה הבאה תוקם אקדמיה לכדורגל בה יתאמנו וילמדו שחקני העתיד של המועדון. האנשים המושכים בחוטים מאמינים כי האקדמיה תמשוך שחקנים מכל רחבי הצפון.
דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)
עונה ככה ככה. דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)

העונה הנוכחית טרם הסתיימה, אבל בעפולה כבר חושבים על העתיד ומקווים שהעונה המסוייטת, שעוברות הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער, יסתיימו בהפי אנד.
בחדרי חדרים מתבשל מהלך לפיו בעונה הבאה תוקם אקדמיה לכדורגל בה יתאמנו וילמדו שחקני העתיד של המועדון. האנשים המושכים בחוטים מאמינים כי האקדמיה תמשוך שחקנים מכל רחבי הצפון.
על פי התכנונים המוקדמים, השחקנים הצעירים מעפולה ומכל רחבי העמק יתאמנו, ילמדו וילונו בפנימיית ויצו ניר העמק. יש לציין כי כבר כיום מחלק מילדי מחלקת הנוער לומדים בניר העמק.
ראש העיר, אבי אלקבץ, רואה חשיבות רבה בטיפוח דור העתיד ורואה את הפועל עפולה כבת הטיפוחים שלו, לכן סביר להניח שייתן את ברכת הדרך למהלך. יש לציין כי התכנית עדיין נמצאת בחיתוליה, מה שאומר שדברים יכולים להשתנות בעתיד.
על פי גורם המעורה בפרטים: "בניר העמק יש מתקן, חדר אוכל, בית ספר, בריכת שחייה, אולם ספורט ובעצם את כל התנאים לכזה פרויקט".
יש לציין כי התנאים בניר העמק מצוינים, לכן מגיעים בקיץ קבוצות נוער רבות למחנות אימונים. כך למשל היו במחנות בניר העמק, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ואחרות. בשנים האחרונות השכיר את הקומפלקס גורם פרטי שמביא לשם קבוצות למחנות.
בינתיים ממשיכה קבוצת הנוער של הפועל עפולה, שהעונה שבה לליגה הלאומית, לגמגם במשחקי הליגה. השבוע נחלו חניכיו של המאמן דני אומנסקי הפסד בית מביך 2-1 למכבי צור שלום לאחר שהובילה משער של יוסף זועבי. הקבוצה מדורגת במקום ה- 10 בטבלה עם 21 נקודות, 9 יותר מעירוני טבריה מתחת לקו האדום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות