fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 51 מנוף הגליל נפטר מדום לב

שכנים הזעיקו את המשטרה שגילתה את גופתו של שמשון טלקר ז"ל * ."איש החייכני וטוב הלב, "שידע תמיד לספר בדיחות מצחיקות"
שמשון טלקר זל (צילום עצמי)
שמשון טלקר ז"ל (צילום עצמי)

בשבוע שעבר הלך לעולמו שמשון טלקר, בן 51, מנוף הגליל, שנפטר מדום לב. וותיקי העיר, שנהגו להגיע לפלאפל טומסיס במרכז רסקו, הכירו את האיש החייכני וטוב הלב, שידע תמיד לספר בדיחות מצחיקות.
למרות שלא היה לו תפקיד רשמי, הוא נחשב לסגנו של מלך הפלאפל, מיכאל טומסיס ותמיד היה לצדו, מסייע לו בעבודתו ובעיקר משרה אווירה טובה במקום, שכבר הפך למוסד בעיר. "הוא היה כמו הבן שלי, הייתי בהלם כשסיפרו לי שנפטר", סיפר טומסיס.
גם איש התיווך, צביקה מנשקו אמר דברים דומים: "מותו נקבע בסביבות שעה 16:00, הלוויתו התקיימה עוד באותו הערב, בשעה 21:00. מאות האנשים שהגיעו בהתראה קצרה בקור עז, יכולים להעיד יותר מכל עד כמה שמשון היה אדם מוכר ואהוב. הוא היה איש של נתינה, תמיד עם חיוך על הפנים".
טלקר התגורר לבדו ברחוב ארבל בעיר, לא רחוק ממרכז רסקו. ככל הידוע שכנים הזעיקו את המשטרה כשלא ראו אותו מספר ימים. גם צוות  מד"א הוזעק לדירה ונאלץ לקבוע את מותו. יושבי הפרלמנט של טומסיס, שהתרגלו לראות אותו כל יום, התחילו לשחזר את הדברים והאשימו את עצמם בכך שהעובדה שלא הגיע מספר ימים לרסקו לא הדליקה אצלם נורות אדומות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות