fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן תורגמן: "אני מתרגש בטרוף לשחק נגד נוף הגליל"

המגן שחתם השבוע בבני סכנין מתרגש לקראת המפגש מחר עם קבוצת נעוריו
בן תורג'מן
בן תורג'מן בפעולה (צילום: חגאג רחאל)

"אני מתרגש בטרוף, זו הפעם הראשונה שאשחק מול הפועל (נצרת עילית) נוף הגליל מאז עזבתי, זה מחזיר אותי אחורה. לילדות, לחברים הטובים, לאנשים שהיו איתי לאורך הדרך", אומר המגן בן תורג'מן, שחתם השבוע בבני סכנין ויערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה ביום שישי נגד קבוצת נעוריו (שעה 15:00), הקבוצה בה גדל וממנה יצא לליגת העל, שם שיחק ב- 7 השנים האחרונות ואף זכה באליפות המדינה עם הפועל באר שבע. "זו הייתה תקופה יפה, הכי יפה בקריירה שלי", הוא אומר.
קבוצתו האחרונה של תורג'מן הייתה מכבי נתניה, אתה התחיל את העונה. עוד שיחק תורג'מן בליגת העל בבני יהודה ובהפועל עכו, אך כאמור, את ההצלחות הגדולות שלו עשה בקבוצה של אלונה ברקת, שהייתה הקבוצה שרכשה אותו בזמנו מהפועל נצרת עילית.
-בן, אם כבר ירדת לליגה הלאומית, למה לא לנוף הגליל?
"נוף הגליל בהחלט היו אופציה טובה עבורי, אני לא שוכח שפה התחלתי את הקריירה שלי והם אלה שהאמינו בי ונתנו לי דחיפה, אבל אני שחקן מקצוען שמתפרנס מכדורגל ובני סכנין היו היחידים שיכלו לעמוד בחוזה שלי".

בן תורגמן השבוע אחרי שחתם בסכנין (צילום דוברות בני סכנין)
בן תורגמן השבוע אחרי שחתם בסכנין (צילום דוברות בני סכנין)

תורג'מן, ששוקל לחזור בעיר כדי להיות עם המשפחה וקרוב לסכנין מודה שהחלום הגדול שלו הוא לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו. "זה תמיד היה החלום שלי, מאמין שזה עוד יקרה בהמשך הדרך, יש לי עוד הרבה שנים לתת בכדורגל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות