fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"במקום לחגוג לו יום הולדת ליווינו אותו בדרכו האחרונה"

הרפד של נוף הגליל קרול חיים נפטר ז"ל בגיל 79 * הותיר אחריו 3 ילדים, 8 נכדים ו- 4 נינים * האחים חיים פתחו בשנת 1973 את "מרפדיית תבור" לאחר שעסק כל חייו בעסקי הריפודים * אחיו ושותפו ביקש להיקבר לצדו כאשר יגיע יומו
קרול חיים ז"ל (צילום עצמי)
קרול חיים ז"ל (צילום עצמי)

השבוע הלך לעולמו קרול חיים ז"ל, ימים ספורים לפני יום הולדתו ה- 79, אותו אמור היה לחגוג בדיוק ביום, ב- 15 לחודש. בני משפחתו התכוונו לציין את יום ההולדת באירוע משפחתי, אך לא הספיקו. "במקום לחגוג לו יום הולדת ליווינו אותו בדרכו האחרונה", אמרו.

האחים משה וקרול חיים היו ידועים בנוף הגליל כבעלים של מרפדיה, שפעלה במשך עשרות שנים. "אבא היה רפד עוד ברומניה, זה מה שהוא עשה כל החיים", אומרת הבת שרון, מנהלת סניף ליס פור יו באזור התעשייה ג' בעיר.

קרול חיים ז"ל, עלה לארץ בשנת 1963, הוא הכיר את מי שלימים הייתה רעייתו, ביאטריס, עוד ברומניה. בארץ הם נישאו והקימו משפחה. ביאטריס עבדה במשך 25 שנה בעיריית נוף הגליל. הם הביאו לאוויר העולם 3 ילדים, 8 נכדים ו- 4 נינים.

האחים חיים פתחו בשנת 1973 את העסק שלהם "מרפדיית תבור", שזכתה לשם על שם רחוב תבור בו שכנה, לאחר שקרול עבד כרפד במפעל תעשיות רכב, וגם במפעל פרטי שעסק בריפודים וגם ברומניה עסק בתחום. "כל חייו עבד בריפוד, לכן היה טבעי שיפתח עסק בריפודים", מספרים בני המשפחה.

העסק נדד למקומו הנוכחי באזור התעשייה ג' בשנת 1980, שם הוא פועל עד עצם היום הזה.

האח משה חיים לקח קשה את מותו של אחיו האהוב, עד כדי כך שביקש בעודו בחיים לרכוש את חלקת הקבר הסמוכה לאחיו קרול, שכאשר יגיע יומו של האח והשותף לדרך לאורך עשרות שנים, ייקבר לצדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות