fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"באיים אין בהלת קורונה, כאן אפילו לא מסתובבים עם מסכות"

אופיר בקר מעפולה, חי כבר 5 שנים באי האקזוטי קוסמוי וטוען כי למרות הקרבה לסין, באי בו הוא מתגורר אין בהלת קורונה והחיים נמשכים כרגיל
אופיר בקר בקוסמוי (צילום עצמי)
אופיר בקר בקוסמוי (צילום עצמי)

משרד הבריאות מהדק את ההנחיות לשבים מהמזרח הרחוק מחשש להתפשטות נגיף הקורונה והודיע כי ההנחיה להימנע ממגע עם הסובבים במשך 14 יום, חלה על מי שחזר גם מתאילנד. אנשים אלו נדרשים להימנע ממגע עם הסובבים ולגשת למרפאה או לבית החולים.

משרד החוץ בירושלים לא פרסם אזהרת נסיעה לתאילנד על רקע התפשטות הנגיף. "משרד החוץ עוקב אחרי המידע המגיע מתאילנד וממדינות נוספות בדרום מזרח אסיה, ואחרי הנתונים של הגופים העוסקים בנושא כגון ארגון הבריאות העולמי, ומקיים הערכת מצב יומית בנושא", נכתב בהודעת המשרד.

למרות ההודעה המרגיעה יחסית ממשרד החוץ, רבים מבטלים את הטיולים שתכננו לתאילנד, חברות התעופה מצמצמות דרסטית את מספר הטיסות לבנקוק.

אבל יש מי שלא מתרגש מכל ההמולה. אופיר בקר מעפולה, חי כבר 5 שנים באי האקזוטי קוסמוי וטוען כי למרות הקרבה לסין, באי בו הוא מתגורר אין בהלת קורונה והחיים נמשכים כרגיל.

"אין אצלנו שום בהלה, באיים אין בהלת קורונה, זה יותר בבנגקוק,  אצלנו אין כמעט סינים באי, חיים נמשכים כרגיל. מי שמחפש פניקה ודרמות סביב הקורונה, שיחפש במקום אחר, לא אצלנו. כאן האנשים אפילו לא מסתובבים עם מסכות", הוא מסביר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות