fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי מלדסי על האיחוד: "הקהל לא מתחבר לקבוצה"

נציג נוף הגליל בהנהלת קבוצת הכדורסל המאוחדת הפועל נעם מגדל העמק לא מרוצה מפתיחת העונה הכושלת
אלי מלדסי (צילום ישראל פרץ)
פורש מתפקידו. אלי מלדסי (צילום ישראל פרץ)

לא שקט בקבוצת הכדורסל המאוחדת הפועל נעם מגדל העמק, שמדורגת במקום ה- 10 בטבלה לאחר שפתחה את העונה עם חלומות לעלייה, סופרת כבר 9 הפסדים והשבוע פיטרה את המאמן זיו תבור.

"בנינו קבוצה לעלייה וכרגע הדברים לא מתחברים למרות שהושקע המון כסף", מודה אלי מלדסי, חבר הנהלת הקבוצה המאוחדת, "לצערי אנחנו בדרך לפלייאוף העליון, אף אחד לא ציפה ולא חלם שזה מה שיקרה. זה בכלל לא נראה טוב. נתנו למאמן את כל הכלים לבנות סגל לעלייה, לצערי זה לא קרה".

על היציעים הריקים במשחקי הבית של הקבוצה אומר אלי מלדסי, שעל פי הסכם הרוטציה הוא עתיד בעוד שנתיים לשמש; כיושב ראש; הקבוצה המאוחדת: "לצערי אין התעניינות בקרב האוהדים, הקהל לא מתחבר לקבוצה, היציעים ריקים ואין התעניינות. פשוט אין חיבור לאיחוד הזה, זה לא מה שציפינו שיהיה. לצערי כל ההסכמים שהיו באזור בשנים עברו נכשלו, נצטרך לקבל החלטות בסוף העונה לאן הולכים עם הסיפור הזה. לי יש דעה ברורה על נושא האיחוד, בסוף העונה אעביר לראש העיר רונן פלוט את דעתי על הסיפור. כרגע יש הסכם ואנחנו מכבדים אותו".

אגב, המאמן  זיו תבור, כדורסלן עבר ומאמן שידע השנים יפות בהפועל נצרת עילית, פוטר באמצע השבוע בעקבות פתיחת העונה הכושלת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות