fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי מרדכי: "היום קיבלנו סטירה חזקה"

מאמן הפועל נוף הגליל לאחר התבוסה המחפירה בראשון לציון: "עלינו לחזור לבסיס, עבודה קשה, צניעות וקבוצתיות, אלו הדברים שהובילו אותנו להצלחה והיום לא היו. נלמד ממה שקרה, נתקן ונצא מחוזקים".
איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

הלם בהפועל נוף הגליל עקבות התבוסה היום להפועל ראשון לציון 1-5, שמגיע לאחר תקופה טובה של הקבוצה ודווקא לאחר שעלתה ליתרון משער של גיא דהן.
"שיחקנו נגד קבוצה מאד איכותית וטובה. באנו ללא רגשי נחיתות. ב- 30 הדקות הראשונות הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. הובלנו 1-0 בצדק רב", מסביר המאמן איתי מרדכי, שספג את מרבית האש מהאוהדים הזועמים.
מרדכי מסביר: "מרגע שהובלנו משום מה איבדנו את המשחק לגמרי. איבדנו את העמדות ואת הראש. מכאן המצב רק התדרדר. עלינו לגלות יותר חוסן מנטאלי, אם אנחנו רוצים להתמודד בחלק העליון של הטבלה".
המאמן מנסה לשדר אופטימיות לגבי העתיד ואומר: "למרות זאת זה רק משחק 1. אנחנו אחרי 6 משחקי ליגה ללא הפסד. ופתחנו את הסיבוב השני מצוין. היום קיבלנו סטירה חזקה, עלינו לחזור לבסיס, עבודה קשה, צניעות וקבוצתיות, אלו הדברים שהובילו אותנו להצלחה והיום לא היו. נלמד ממה שקרה, נתקן ונצא מחוזקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות