fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין ספק שיהיה אפשר לשווק את סקלובין לליגת העל"

בהפועל נוף הגליל מרוצים מיכולתו של תום סקלובין, בוגר מחלקת הנוער של המועדון
תום סקלובין (צילום חגאג רחאל)
תום סקלובין (צילום חגאג רחאל)

תום סקלובין, מגן צעיר בסך הכל בן 19, עתיד להפוך לדבר הבא בהפועל נוף הגליל. את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ערך בניצחון הקליל על בני לוד החלשה, השבוע הוקפץ להרכב על חשבונו של עודד אלקיים הפצוע והוכיח כי אפשר לסמוך עליו בתיקו המאופס נגד הפועל קטמון מהצמרת.

סקלובין גדל במחלקת הנוער של נוף הגליל ומשחק מגיל 12, כמגן ימני, בלם וקשר אחורי. הוא מתגורר במושב ליד כפר תבור, אתלט, חכם במשחקו ומפגין קור רוח. בגיל 16 עזב לשנתיים למכבי חיפה/נהלל, אך מהר מאוד חזר. "עתידו לפניו", אומר המנהל המקצועי רועי כהן.

בנוף הגליל מפרגנים לשחקן הצעיר ומאמינים שכבר בינואר אפשר יהיה לתת לו את הבמה, לשחרר את עודד אלקיים ולחסוך המון כסף לקופת המועדון.

המנכ"ל גיל ברעם מרוצה מהילד. "אנחנו צריכים לשחק עם כמה שיותר שחקנים צעירים ורעבים שיתאבדו על המגרש". ברעם, כמו איש עסקים אמיתי, רואה בסקלובין פוטנציאל למכירה עתידית. "זה עוד מוקדם לדבר על זה, אבל אם ימשיך כך, אין ספק שיהיה אפשר לשווק אותו לקבוצה בליגת העל", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות