fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כמו באילת

סניף גמלאי נוף הגליל  של איפ"א (ארגון  השוטרים הבינלאומי) עשו חיים בעיר הדרומית
גמלאי המשטרה באילת (צילום עצמי)
גמלאי המשטרה באילת (צילום עצמי)

סניף גמלאי נוף הגליל  של איפ"א (ארגון  השוטרים הבינלאומי), בניהולו של היו"ר יעקב פירסט,  ומנהלת המועדון רותי זוהר, בילו ונהנו בטיול מאורגן לאילת. החברים כבר מצפים לטיול הבא.

*חבר מועצת העיר מגדל העמק יקי בן חיים והאישה עו"ד קרן, סגרו את הקיץ בחופשה של הביוקר באי כרתים. מגיע להם.

*ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית (באותה תקופה לא חלמו על השם נוף הגליל), עדנה רודריג, ששימשה בתפקיד בעידן מנחם אריאב ובעלה הווטרינר הרשותי לשעבר אלי רודריג, המתגוררים למעלה מעשור בקיסריה, חזרו לעיר לנשום קצת אוויר פסגות, במסגרת ביקור פרטי מרגש. יאללה תחזרו….

*וגם מרצ'ל פטרר, הבעלים לשעבר של החנות המיתולוגית א. ב. מכשירי כתיבה שסגרה את שעריה, חגג יום הולדת. האישה סימונה דאגה לברך. מזל טוב.

*האישה הנפלאה רבקה דרור, המלווה את בנות השירות הלאומי של הגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל, מסייעת בחן, בחסד, ברחמים ובעיקר באהבה עצומה לבנות להיקלט בעיר החדשה. נראה שזה הולך ומצליח בגדול.

*חבר מועצת העיר נוף הגליל, נוריאל כהן, בילה השבוע בטכניון. לא, הוא לא התחיל ללמוד, אלא הגיע לטקס הסיום של בנו תומר כהן, שסיים בהצלחה לימודי הנדסאי בניין. נוריאל נורא התרגש בטקס…

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות