fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל-2020, יעמוד על 311 מיליון שקל

תקציב אושר פה אחד ומציג גידול על סך 8.6 מיליון שקל. ארבעת התחומים שייהנו מתוספת תקציב: חינוך, רווחה, ניקיון וביטחון אישי
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מבקש אחדות. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

ב – 2020 עיריית נוף הגליל תגדיל ב- 8.6 מיליון שקל את תקציבה השנתי וזאת על רקע תנופת ההתחדשות האדירה שעוברת העיר בשנים האחרונות, וההשקעה העצומה בפיתוח תשתיות עירוניות ופרויקטים. תוספת התקציב תתמקד בארבעה תחומי פעילות אשר סומנו על ידי העירייה כיעדים מרכזיים לשנת 2020: תחום החינוך והרווחה הוגדר מוביל איכות עירונית, יזכה בתוספת של כ- 2 מיליון שקל, שירותי הרווחה לתושב יקבלו תוספת של 4.3 מיליון שקל,  תחום הניקיון והתברואה  יזכה לתוספת של 1.2 מיליון שקל ותחום הביטחון האישי יגדל ב 1.5 מיליון שקל. "תוספת התקציב מתמקדת בשיפור השירות לתושב, תחום שהוגדר בראש סדרי העדיפויות במסגרת מדיניות התושב במרכז נוף הגליל" אמר ראש העיר רונן פלוט וציין כי גם מאז כניסתו לתפקיד זוכה תחום החינוך להגדלה בתקציב אשר מצטברת בארבע שנים לסכום של כ 10 מיליון שקל. "כשאנחנו מדברים על ההשקעה בחינוך זאת לא סיסמה, זה מספרים שמופיעים בסעיפי התקציב ומהווים חלק נכבד ממנו", הסביר.

תקציב העירייה הובא ביום שלישי השבוע למליאת מועצת העיר ואושר על ידה פה אחד. ראש העיר פלוט ציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל של חברי מועצת העיר מכל סיעות הבית והתגייסותם המלאה בעשייה העירונית אם זה בפעילות וועדות העירייה או בגופים העירוניים הפועלים מטעמה.

ב- 2020 מבטאים את היקף ההשקעה האדיר בהמשך שדרוג תשתיות אורבניות ויישום תכנית התחדשות של המרחב הציבורי: חזות עיר מטופחת, פארקים, גינות, הצבת פחים טמוני קרקע ומערך שירותים משופר לתושב.  "השנה הקרובה תביא עמה המשך פעילות נרחבת בתחום זה, תוך שימת דגש על צרכיה של כל שכונה ושכונה במרקם העירוני במסגרת תכנית מערכתית הכוללת רפורמה בתחום שיפור השירות לתושב", נמסר מהעירייה וצוין כי מטרת התכנית שיוצאת לביצוע  ממש בימים אלה היא להנגיש את שירותי העירייה לתושבים ולהעניק להם כתובת זמינה ומענה מידי לכל ענין ובקשה.

ראש העיר פלוט ציין כי שמירה על רצף העשייה העירונית הוא האתגר הגדול ביותר העומד בפני התנהלות הרשות בשנת 2020 וזאת על רקע חוסר הוודאות וההמתנה הממושכת להרכבת ממשלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות